×

تاثیرگذاری طرح تحول کلانتری ها در ارتقای امنیت

تاثیرگذاری طرح تحول کلانتری ها در ارتقای امنیت

طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در ارتقای امنیت و آرامش و توان ارائه خدمات انتظامی تاثیرگذار است

تاثیرگذاری-طرح-تحول-کلانتری-ها-در-ارتقای-امنیت

رئیس پلیس پیشگیری ناجا: طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در ارتقای امنیت و آرامش و توان ارائه خدمات انتظامی تاثیرگذار است.

تاثیرگذاری طرح تحول کلانتری‌ها در ارتقای امنیتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ ​سردار محمد شرفی­ با اشاره به افزایش ماموریت‌های سالانه پلیس پیشگیری و انتظارات روزمره مسئولان و مردم از عملکرد نیرو‌های نظامی و انتظامی در برآورده کردن انتظارات و ارائه خدمات مطلوب افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر توجه ویژه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها تاکید دارند و واحد‌های انتظامی را به عنوان سرانگشتان ناجا و همچنین ارتقای منزلت و معیشت کارکنان در این حوزه می‌دانند ضمن اینکه ایشان یکی از اولویت‌های پلیس پیشگیری در سال جاری را افزایش سطح آگاهی و مهارتی کارکنان و تجهیز کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با عنوان طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها عنوان کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد‌های ماموریتی پلیس باید در راستای فرامین مقام معظم رهبری باشد، گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیشترین سطح ارتباطی را در بدنه ناجا با اقشار مختلف جامعه دارند و اجابت خواسته شهروندان در سطح حداکثری موجبات رضایت مردم و خشنودی پروردگار متعال است؛ پلیس پیشگیری می‌کوشد با تلاش و مجاهدت و به کارگیری فناوری‌های نوین در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم از هیچ کوششی دریغ نکند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: افزایش اقتدار و منزلت پلیس درگرو مشارکت تمامی هم‌میهنان در اجرای برنامه‌های امنیت محور و نظام‌مند است و انجام صحیح ماموریت‌های این بخش با معاونت شهروندان امکان پذیر است و پلیس همواره در تلاش است بیشترین خدمات را با بازدهی بالا در کمترین زمان ممکن و با پایین‌ترین هزینه در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی گفت: همچنین ایجاد فضای امن در جامعه و افزایش احساس امنیت و آرامش اقدامی است که بیشتر از آنکه با قوه قهریه پلیس ممکن باشد با مشارکت مسئولانه شهروندان میسر است.

سردار شرفی افزود: یکی از ابزار‌های اصلی پلیس در پیشگیری از وقوع جرایم و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی استفاده از توصیه‌هایی است که برخی شهروندان مسئولانه و به جهت همکاری در اختیار پلیس قرار می‌دهند و پلیس هم با بهره مندی از این داده‌ها و به کارگیری آن در ماموریت‌های خود عملکردی مطلوب به دست می‌آورد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با توجه به برقراری نظم و آرامش مطلوب در مراکز عمومی، بهره مندی پلیس از تجهیزات و فناوری‌های نوین اجتناب ناپذیر بوده و اولویت مهم پلیس پیشگیری هم استفاده از این تجهیزات و فناوری‌ها در راستای کاهش خطا‌های انتظامی و هزینه‌های مادی است.

سردار شرفی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: پلیس پیشگیری در سال جاری با استفاده از تمام توان از ورود هرگونه کالای قاچاق به کشور پیشگیری می‌کند و با اخلال گران اقتصادی به شدت برخورد خواهد کرد تا تولیدکنندگان با آرامش بیشتری نسبت به تولید و رفع نیاز‌های جامعه اقدام کنند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.