×

معاون قوه قضاییه سربازان فراری مشمول تخفیف در مجازات می شوند

معاون قوه قضاییه سربازان فراری مشمول تخفیف در مجازات می شوند

معاون رییس قوه قضاییه گفت بیشترین میزان تخفیف برای سربازان فراری در صورت مراجعه به محل خدمت یا حضور برای اعزام به خدمت سربازی پیش‌بینی شده است

معاون-قوه-قضاییه-سربازان-فراری-مشمول-تخفیف-در-مجازات-می-شوند

معاون رییس قوه قضاییه گفت: بیشترین میزان تخفیف برای سربازان فراری در صورت مراجعه به محل خدمت یا حضور برای اعزام به خدمت سربازی پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام شکرالله بهرامی روز سه شنبه در حاشیه آیین معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یکی از جرائم مورد بررسی در سازمان قضایی نیروهای مسلح فرار از خدمت سربازی است.

وی اضافه کرد: افرادی خواسته یا ناخواسته تحت تاثیر عواملی قرار گرفته و به خدمت سربازی نمی روند هر چند با گذر زمان از این کار پشیمان می شوند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از سربازان فراری خواست برای انجام خدمت سربازی اقدام کنند و گفت: این افراد در پایان خدمت سربازی از نهایت تخفیف و موارد عفو در تعقیب و عفو از مجازات برخوردار می شوند.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه با بیان اینکه آمار جرائم در نیروهای مسلح 20 درصد کاهش داشته است اظهار داشت: میزان جرام در نیروهای مسلح با اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته در این سازمان و همراهی وزارت دفاع، فرماندهان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی روند کاهش داشته است.

وی ادامه داد: بیشترین وقت سازمان قضایی نیروهای مسلح برای پیشگیری از وقوع جرم صرف می شود بنابراین برای همه یگان های خدمتی حتی در دور افتاده ترین پاسگاه های باید و نبایدهای تبیین می شود.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.