×

دفاتر اسناد رسمی پیشتاز در دولت الکترونیک

دفاتر اسناد رسمی پیشتاز در دولت الکترونیک

رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت دفاتر اسناد رسمی پیشتاز در دولت الکترونیک خواهند بود

دفاتر-اسناد-رسمی-پیشتاز-در-دولت-الکترونیک

رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: دفاتر اسناد رسمی پیشتاز در دولت الکترونیک خواهند بود.

 دشتی‌اردکانی طی سخنانی در «دوره آموزشی بررسی نرم‌افزار ثبت آنی ویژه دفاتر اسناد رسمی استان تهران»، به مرحله اجرا درآمدن ثبت آنی در شهریور ماه را تحولی بزرگ در جامعه و نظام سردفتری دانست و اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دفاتر اسناد رسمی شاهد موفقیت صددرصدی این طرح باشیم.

وی با بیان این‌که در دوره گذار قرار داریم و با تعامل سازمان ثبت، کاستی‌های این طرح برطرف خواهد شد، ادامه داد: مقرر شده است این طرح از 15 شهریور ماه در تمامی دفاتر اسناد رسمی اجرایی شود، اما با توجه به شرایط موجود در نامه‌ای از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درخواست کرده‌ایم که اجرای این طرح تا 26 شهریور ماه و روز میلاد باسعادت امام رضا (ع) به تعویق بیفتد و این طرح همزمان با میلاد پربرکت امام هشتم (ع) رسما آغاز شود.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران به اقدامات انجام شده طی چند سال گذشته در حوزه دفاتر اسناد رسمی اشاره کرد و گفت: نصب دستگاه کارت‌خوان(pos)، ارسال استعلام به صورت الکترونیکی، ارسال خلاصه معاملات به صورت الکترونیکی و دریافت اوراق از جمله این موارد بوده است. در حال حاضر هم پروژه ثبت آنی که از 15 شهریور ماه عملیاتی خواهد شد با شروع به کار دفاتر اسناد رسمی در ثبت آنی محقق می‌شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.