×

الزام به صدور مجوز ساخت

الزام به صدور مجوز ساخت

دادخواست دیوان عدالت اداری به خواسته الزام به صدور مجوز ساخت

الزام-به-صدور-مجوز-ساخت وکیل 

شاکی :ب ز

طرف شکایت: شهرداری منطقه ...

موضوع شکایت و خواسته: الزام به صدور مجوز ساخت و ساز و بهره مندی از کلیه حقوق مالکانه در پلاک ثبتی ...

ضمایم و مستندات: تصویر مصدق سند مالکیت پلاک ثبتی فوق الذکر- تصویر مصدق نامه شهرداری

ریاست محترم دیوان عدالت اداری

احتراما به وکالت از موکل به استحضار می رساند:

1-موکل اینجانب مطابق تصویر سند مالکیت پیوست مالک پلاک ثبتی ... به نشانی خیابان امام خمینی(ره) . . . می باشد که بر اساس نامه شماره . . . مورخ 10/08/90 معاون محترم شهرداری منطقه ... کلا در طرح (فضای سبز /گذر/پروژه اجرایی و ...) واقع شده است و بدون آنکه شهرداری منطقه مربوطه اعتبار لازم جهت  اجرای طرح را داشته باشد از صدور پروانه  ساخت و ساز برای ملک موکل امتناع نموده است.

2- بر اساس ماده واحده قانون تعیین وضعیت املاک واقع در طرح های دولتی و شهرداری ها مصوب 29/8/67 و تیصره های ذیل آن دستگاه های دولتی و اجرایی از جمله شهرداری ها می بایست حداکثر ظرف مدت هجده ماه نسبت به انجام معامله قطعی و انتقال‌اسناد رسمی و پرداخت بهاء یا عوض آن طبق قوانین مربوطه  از جمله قانون نحوه تقویم ابنیه،املاک و اراضی مورد نیاز شهراری ها مصوب28/8/70  اقدام نمایند، وگرنه مالک زمین می تواند از کلیه حقوق طرح از کلیه حقوق مالکانه مانند احداث یا تجدید بنا یا افزایش بنا و تعمیر و فروش و اجاره و رهن و غیره برخوردار گردد.

3-علیهذا با توجه به موارد مطروحه درخواست رسیدگی و الزام شهرداری منطقه مربوطه به صدور مجوز احداث بنا  و بهره مندی از از کلیه حقوق مالکانه به شرح فوق مورد استدعاست.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.