×

عضو کمیسیون قضایی مجلس لایحه حقوق شهروندی را زائد و غیر ضروری می دانیم

عضو کمیسیون قضایی مجلس لایحه حقوق شهروندی را زائد و غیر ضروری می دانیم

عضو کمیسیون قضایی مجلس لایحه حقوق شهروندی را زائد و غیرضروری دانست و تصریح کرد به دولت توصیه می کنیم به جای تدوین این لایحه قوانین موجود درباره حقوق شهروندی را اجرا کند

عضو-کمیسیون-قضایی-مجلس-لایحه-حقوق-شهروندی-را-زائد-و-غیر-ضروری-می-دانیم

عضو کمیسیون قضایی مجلس لایحه حقوق شهروندی را زائد و غیرضروری دانست و تصریح کرد: به دولت توصیه می کنیم به جای تدوین این لایحه قوانین موجود درباره حقوق شهروندی را اجرا کند.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین لایحه حقوق شهروندی در دولت، گفت: ما هیچ مشکل و خلاقانونی در حوزه حقوق شهروندی نداریم و تنها مشکل، عدم اجرای قانون است که باید دولت به آن توجه کند.

وی با بیان اینکه درباره حقوق شهروندی قانون عادی و قانون اساسی موارد لازم را مورد تاکید قرار داده است، تاکید کرد: مقابله با آلودگی هوا، مقابله با وضعیت نامناسب بهداشتی و درمانی کشور، حل مشکلات معیشتی و تسهیل در تحصیل از مهمترین حقوقی است که مردم بر دولت دارند.

ابوترابی به فارس گفت: متاسفانه برخی تصور می کنند حقوق شهروندی تنها پیگیری وضعیت زندانیان و متخلفان است در حالی که اساسی ترین حقوق شهروندی که در قانون به آن اشاره شده است مورد توجه دولت نیست.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با بیان اینکه مجلس با توجه به وجود قوانین کافی در حوزه حقوق شهروندی نیاز به تدوین لایحه حقوق شهروندی توسط دولت نمی بیند، تاکید کرد: لایحه حقوق شهروندی را زائد و غیرضروری می دانیم و به دولت توصیه می کنیم به جای تدوین این لایحه، قوانین موجود درباره حقوق شهروندی را اجرا کند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.