×

عزم قوه قضاییه در برخورد با تغییر کاربری زمین های کشاورزی

عزم قوه قضاییه در برخورد با تغییر کاربری زمین های کشاورزی

رییس کل دادگستری استان مازندران گفت عزم دستگاه قضایی در برخورد با تغییر کاربری و تفکیک غیرمجاز زمین های کشاورزی بسیار جدی است

عزم-قوه-قضاییه-در-برخورد-با-تغییر-کاربری-زمین-های-کشاورزی

رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با تغییر کاربری و تفکیک غیرمجاز زمین های کشاورزی بسیار جدی است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی‌فرد در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی، ضمن گرامیداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، با بیان این که یکی از دغدغه های مسئولان کشوری و استانی در بخش مربوط به تغییر کاربری و تفکیک غیرمجاز زمین‌های کشاورزی است، تصریح کرد: در این زمینه حمایت قضایی از سوی مسئولان ذیربط، قطعی بوده و اقدمات صورت گرفته در این راستا موید همین مطلب است.

این مقام قضایی با اشاره به این که بیت‌المال در نظام اسلامی مصادیق فراوانی دارد و گستره وسیعی را در بر می‌گیرد، افزود: آگاهی از مصادیق بیت المال برای دست اندکاران نظام اسلامی و افراد شاغل در تشکیلات دولتی ضروری است که این شناخت موجب می شود تا هم در حفظ بیت المال و هم در استفاده هرچه بهتر از آن موفق‌تر باشند. بهره‌برداری صحیح از انفال لازمه یک نظام الهی و مترقی است؛ از این رو ضروری است سرمایه های عمومی و ملی از هر آفتی مصون بماند.

دادستان ساری و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات مربوط به جلسه قبل، برخورد قاطع با متجاوزان حقوق بیت المال را از برنامه های اصلی دادگستری استان در سال جاری عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری با اشاره به این که بیت المال امانتی در دست مسئولان است و باید به بهترین نحو در حفظ این امانت بکوشیم، خاطرنشان کرد: اگر کسی در بخش مربوط به خود کوتاهی کند نیز خیانت در امانت است و باید برخورد مناسب صورت گیرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.