×

متادون درمانی برای زندانیان ناتوان مالی رایگان است

متادون درمانی برای زندانیان ناتوان مالی رایگان است

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه هزینه استفاده از طرح متادون درمانی برای هر زندانی ماهانه 25 هزار تومان است گفت هر زندانی که توانایی پرداخت این هزینه را نداشته باشد، به رایگان مشمول این طرح می‌شود

متادون-درمانی-برای-زندانیان-ناتوان-مالی-رایگان-است وکیل 

 رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه هزینه استفاده از طرح متادون درمانی برای هر زندانی ماهانه 25 هزار تومان است گفت: هر زندانی که توانایی پرداخت این هزینه را نداشته باشد، به رایگان مشمول این طرح می‌شود.

اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها درباره اجرای طرح متادون درمانی در زندان‌ها و هزینه‌های آن اظهار داشت: هزینه هر زندانی برای شرکت در طرح متادون درمانی 25 هزار تومان است و کسانی که توانایی پرداخت این هزینه را نداشته باشند، پولی از آنها دریافت نمی‌شود.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود مسئولان برخی زندان‌ها صرفا از زندانیان معتاد متجاهر این هزینه را دریافت نمی‌کنند گفت: خیر اینگونه نیست و اگر هم جایی را سراغ دارید اعلام کنید تا دستور پیگیری بدهیم. برای طرح متادون درمانی در حال حاضر هزینه‌ای بالغ بر 25 هزار تومان دریافت می‌شود اما اگر هر زندانی اعلام کند که توانایی مالی پرداخت این هزینه را ندارد، بدون تحقیق درباره صحت ادعای زندانی، این زندانیان هم مشمول طرح می‌شود.

جهانگیر هدف از اعطای این تسهیلات به زندانیان ناتوان مالی را جلوگیری گسترده و پیشگیری از بروز خطرات احتمالی برای این افراد و سایر زندانیان عنوان کرد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.