×

رفتارهای غیرحقوقی مردم شکایت زیادی را برای دستگاه قضایی ایجاد کرده است

رفتارهای غیرحقوقی مردم شکایت زیادی را برای دستگاه قضایی ایجاد کرده است

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت متأسفانه رفتارهای غیر حقوقی مردم همیشه مشکلاتی را برای دستگاه قضایی به همراه داشته است

رفتارهای-غیرحقوقی-مردم-شکایت-زیادی-را-برای-دستگاه-قضایی-ایجاد-کرده-است وکیل 

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: متأسفانه رفتارهای غیر حقوقی مردم همیشه مشکلاتی را برای دستگاه قضایی به همراه داشته است.

اعلام آمادگی سازمان ثبت اسناد برای تثبیت مالکیت منابع طبیعی - ایجاد مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور - گام بلند سازمان ثبت در جلوگیری از موقوفه خواری - سازمان ثبت اسناد و املاک در مسیر پیشرفت پیشگام بوده است 

نجم‌الدین انجم شعاع معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با عوامل سریال «برابر اصل» اظهار داشت: بسیار خوب است که این هماهنگی بین کانون سردفتران، معاونت فرهنگی قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با رسانه ملی جهت تبیین جایگاه دفاتر اسناد رسمی صورت گرفته است.

وی افزود: ما همیشه با رفتارهای غیر حقوقی و ثبت نشده مردم شاهد مشکلاتی برای دستگاه قضایی بوده‌ایم

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: متأسفانه مردم اقبالی به سند رسمی ندارند یا از اهمیت آن کمتر اطلاع دارند بنابراین باید در این زمینه اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد.

 استخدام در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور - از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ،  پورتال شناسه ملی اشخاص حقوقی راه اندازی شد - اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 

انجم شعاع با تأکید بر اینکه نقش خواص در این موضوعات بسیار پراهمیت است، گفت: مشکل اصلی اینجاست که وقتی قانون داریم و انتقال اسناد باید در دفاتر اسناد رسمی باشد یک قانونگذار اعلام می‌کند که اسناد غیر ثبت شده هم می‌تواند مبنای ادعاها قرار بگیرد و متأسفانه ما تبعات این حکم قانونی را دو دهه است که داریم تحمل می‌کنیم.

وی تأکید کرد: نقل و انتقال خودرو مطابق قانون باید در دفاتر اسناد رسمی صورت بگیرد اما خواص خلاف این موضوع را بخشنامه می‌کنند.

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پایان خاطر نشان کرد: ما باید آثار سند رسمی خطرات عدم استفاده از سند رسمی را به مردم گوشزد کنیم.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.