×

با اصلاح قانون بیمه شخص ثالث تعداد رانندگان زندانی کاهش یافته است

با اصلاح قانون بیمه شخص ثالث تعداد رانندگان زندانی کاهش یافته است

نائب رئیس هیات مدیره ستاد دیه کشور گفت با اصلاح قانون بیمه شخص ثالث حجم رانندگان زندانی از 50 هزار نفر به یک‎هزار و 300 نفر رسیده است

با-اصلاح-قانون-بیمه-شخص-ثالث-تعداد-رانندگان-زندانی-کاهش-یافته-است

نائب رئیس هیات مدیره ستاد دیه کشور گفت: با اصلاح قانون بیمه شخص ثالث حجم رانندگان زندانی از 50 هزار نفر به یک‎هزار و 300 نفر رسیده است.

خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث اجباری شد - 8 نکته طلایی درباره بیمه شخص ثالث - قواعد جبران خسارت از طریق بیمه شخص ثالث - چند نکته مهم از بیمه شخص ثالث - 10 پاسخ درباره الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث 

 علی‌اکبر یساقی در جمع خبرنگاران اظهر کرد: در حال حاضر 7 هزار و 500 زندانی جرائم غیرعمد در سطح کشور وجود دارد که برای آزادی آنها به 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی با بیان اینکه از مجموع این تعداد زندانی 1300 نفر مربوط به تصادفات و سوانح رانندگی، 2000 بدهکار مهریه، 3250 نفر محکومین مالی و 200 نفر مربوط به حوادث کارگاهی هستند، اظهار کرد: متاسفانه در سال 92، 1900 نفر در حوادث کارگاهی مجروح شدند.

به دنبال دائمی شدن قانون بیمه شخص ثالث هستیم - قانون بیمه شخص ثالث - قانون بیمه اجباری شخص ثالث به روایت آمار 

نائب‌رییس هیات مدیره ستاد دیه کشور گفت: در جشن گلریزان سال گذشته مردم نوع‌دوست ایران اسلامی 30 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان اهدا کردند که با این رقم جمع‌آوری شده 7 هزار زندانی آزاد شدند.

وی تصریح کرد: امسال پیش‌بینی شده این رقم 30 درصد افزایش یابد و منجر به آزادی 7500 زندگی در کشور شود.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که در جشن گلریزان کدام استان بهتر عمل کرده و بیشترین اهدا را داشته است، گفت: یک رقابت و سبقتی بین استان‎های کشور وجود دارد و امسال 184 جشن گلریزان در سراسر کشور برگزار شده است.

یساقی یادآور شد: خوشبختانه یکی از اقدامات ستاد دیه در کشور تغییر و اصلاح قانون بیمه شخص ثالث بوده که با انجام این مهم حجم رانندگان زندانی از 50 هزار نفر به یک‎هزار و 300 نفر رسیده است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.