×

سوالات آیین دادرسی کیفری احتمالا از قانون فعلی طرح می شود

سوالات آیین دادرسی کیفری احتمالا از قانون فعلی طرح می شود

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت در آزمون وکالت 93 به احتمال زیاد سوالات درس آیین دادرسی کیفری از قانون فعلی طرح خواهد شد

سوالات-آیین-دادرسی-کیفری-احتمالا-از-قانون-فعلی-طرح-می-شود وکیل 

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: در آزمون وکالت 93 به احتمال زیاد سوالات درس آئین دادرسی کیفری از قانون فعلی طرح خواهد شد.

 دغدغه های وکلا پیرامون تبصره ماده 48 آیین دادرسی کیفری - کیا : در مورد تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری تصمیم عاجل اتخاذ شود - تبصره ماده 48 آیین دادرسی کیفری خلاف قانون اساسی نیست ، اما ... - آئین دادرسی کیفری اطفال - قانون جدید آیین دادرسی کیفری از نگاه محمد آخوندی

علی نجفی توانا ، با اشاره به تعویق زمان اجرای قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 92 گفت: قبلاً کانون وکلای مرکز تصویب کرد که قانون آیین دادرسی کیفری جدید ملاک طرح سوال در آزمون وکالت 93 نباشد، اما متاسفانه اتحادیه این موضوع را نپذیرفت و تصویب کرد که سوالات این درس از قانون جدید طرح شود.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود در نشستی که با همکاران داشتم موضوع طرح سوال از قانون فعلی آیین دادرسی کیفری را مطرح کردم و تا یکی دو هفته دیگر تصمیم قطعی در این زمینه اعلام می‌شود.

در قانون جدید آیین دارسی کیفری ساختار تفتیشی محدود شده است -  تاملی بر ماده 48 آیین دادرسی کیفری جدید تغییر مثبت یا منفی ؟ -  گذری بر ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392

نجفی‌توانا با بیان اینکه طرح سوال از قانون جدید که سال آینده اجرا می‌شود منطقی نیست، گفت: به احتمال زیاد سوالات درس آیین دادرسی کیفری از قانون فعلی مطرح خواهد شد.

به گزار ایسنا، اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در بیست و دومین مجمع عمومی خود که در روزهای 31 اردیبهشت و اول خرداد 1393 برگزار شد تصویب کرد که سوالات درس آئین دادرسی کیفری آزمون وکالت 93 از قانون جدید آیین دادرسی کیفری مصوب 92 طرح شود.

یادداشتی درباره دستاوردهای لایحه آیین دادرسی کیفری - نقش ضابطین دادگستری در قانون آئین دادرسی کیفری مصوب 1392

روز گذشته محمد علی اسفنانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از به تعویق افتادن زمان اجرای قانون آیین دادرسی کیفری خبر داد و گفت: رئیس قوه قضاییه در جلسه‌ای که با اعضای کمیسیون حقوقی داشته خواستار این موضوع شده که این قانون از اول تیرماه سال 94 به اجرا گذاشته شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.