×

تایید مرگ 38 نفر در سقوط هواپیمای تهران-طبس

تایید مرگ 38 نفر در سقوط هواپیمای تهران-طبس

سازمان پزشکی قانونی کشور مرگ 38 تن از مسافرین و کادر پرواز هواپیمای تهران - طبس را که صبح امروز در شمال فرودگاه مهر آباد دچار حادثه شد، ‌تأیید کرد

تایید-مرگ-38-نفر-در-سقوط-هواپیمای-تهران-طبس وکیل 

سازمان پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی )  کشور مرگ 38 تن از مسافرین و کادر پرواز هواپیمای تهران - طبس را که صبح امروز در شمال فرودگاه مهر آباد دچار حادثه شد، ‌تأیید کرد.

طول درمان در پزشکی قانونی تعیین نمی شود - برق گرفتگی شهری از دیدگاه پزشکی قانونی - جنون در پزشکی قانونی - آئین نامه تعرفه های خدمات خاص پزشکی قانونی -  پزشکان تمایلی به خدمت درپزشکی قانونی ندارند -  تعرفه های خدمات خاص پزشکی قانونی در سال 1394 ابلاغ شد - کار در پزشکی قانونی در ردیف کارهای سخت و زیان آور قرار گیرد  

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، صبح امروز یک فروند هواپیمای مسافربری که از تهران عازم شهرستان طبس بود دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی دچار سانحه شده و در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط می کند. اجساد 37 کشته این حادثه که در منطقه سقوط هواپیما یافت شده در حال انتقال به پزشکی قانونی است، یکی از مصدومین حادثه نیز در بیمارستان جان باخته است.

اجساد در حال انتقال به پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی ) شامل 22 مرد، 10 زن، دو پسر بچه، یک دختر نوجوان،‌ یک دختر بچه و یک نوزاد دختر شیرخوار است. همچنین جسد مصدوم فوت شده در بیمارستان نیز متعلق به یک مرد است.

منبع : سازمان پزشک قانونی

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.