×

سومین دوره پیشرفته آموزش داوری

سومین دوره پیشرفته آموزش داوری

سومین دوره پیشرفته آموزش داوری

سومین-دوره-پیشرفته-آموزش-داوری وکیل 

24 آبان تا 2 آذر 1391

مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران با توجه به استقبال حقوقدانان و وکلای دادگستری از دوره های آموزشی مرکز داوری اتاق ایران؛ سومین دوره پیشرفته آموزش داوری را در سال 1391 به منظور آشنایی حقوقدانان جوان با روش داوری در آبان- آذر  ماه 1391 برگزار می کند. مرکز امیدوار است که همانند سال گذشته از شرکت کنندگان در دوره های آموزشی مرکز با برگزاری کارگاه نگارش رای به تشخیص هیات نقد و ارزیابی، افراد شایسته به عنوان داور جوان پذیرفته شوند.به شرکت کنندگان چنانچه منظم در تمام کلاس ها شرکت کنند گواهی حضور اعطا خواهد شد. این تذکر لازم است که متعاقباً دومین کارگاه نگارش رای داوری در دی - بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و کسانی می توانند در آن شرکت کنند که در دوره مقدماتی و پیشرفته شرکت کرده باشند.(اسامی سخنرانان و موضوعاتی که در این دوره طرح خواهد شد متعاقباً اعلام خواهد شد)

شرایط متقاضی: 

داشتن درجه کارشناسی ارشد حقوق و یا داشتن پروانه وکالت یا کارآموزی وکالت، (ارسال تصویری رنگی از دانشنامه یا صفحه اول پروانه وکالت الزامی است.)

شرایط ثبت نام: 

ارسال درخواست شرکت در سومین دوره با ذکر نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره ملی، شماره پروانه وکالت، نشانی محل کار و یا سکونت متقاضی، شماره تلفن، فکس و موبایل متقاضی تایپ شده با قلم نازنین یا لوتوس 14 (سیاه) به علاوه، رزومه متقاضی شامل مدارج تحصیلی، نام دانشگاه، عنوان رساله و نام استاد راهنما و مشاور به علاوه، مشاغلی که متقاضی داشته است. بدین منظور وکلای دادگستری و کارآموزان بهتر است از سربرگ خودشان استفاده کنند.

متقاضیان می توانند مدارک مورد نیاز را به شماره 88892563 فکس کنند یا حضوری به آقای محمد کاکاوند سرپرست بخش آموزش و تحقیقات مرکز داوری اتاق ایران مراجعه کنند.

هزینه ثبت نام:3،750،000 ریال

شماره حساب:1428953830 جاری جام به نام مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران نزد بانک ملت شعبه وزارت نفت (ارائه اصل فیش به مرکز داوری لازم است)

مهلت ثبت نام: حداکثر تا پایان وقت اداری 11 /8/ 1391

ساعت تشکیل کلاسها: 45/ 8 تا 45 /12

چهارشنبه: 24 آبان و اول آذر 1391

پنجشنبه: 25 آبان و دوم آذر 1391 (جمع چهار جلسه 12 ساعت)

مکان برگزاری:تهران، خیابان آیت الله طالقانی، بعد از خیابان فرصت شمالی، شماره 175، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کشاورزی ایران.

این تذکر لازم است که مرکز داوری اتاق ایران اطلاعیه های بعدی را از طریق سایت خود یه نشانی: www.arbitration.ir اعلام خواهد کرد . ضمنا مرکزداوری اتاق بازرگانی ایران این حق را برای خود محفوظ می داند که در تاریخ های اعلام شده تغییراتی بنا به شرایط غیر مترقبه ایجاد کند و ثبت نام کنندگان مکلفند که با مراجعه به سایت مرکز یا تماس تلفنی از تغییرات احتمالی اطلاع بیابند. به علاوه شرکت کنندگان مکلفند در هر جلسه اصل پروانه وکالت یا کارت ملی خودشان را به مسئولان ارائه کنند.

منبع : روابط عمومی کانون وکلای دادگستری منطقه اصفهان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.