×

تامین دلیل، شرائط تمکین

تامین دلیل، شرائط تمکین

تأمین دلیل،شرائط تکین

تامین-دلیل،-شرائط-تمکین وکیل 

متن پرسش :

با سلام. دادخواست تامین دلیل ( مقالات مرتبط با تامین دلیل - سوالات مرتبط با تامین دلیل ) زن برای تهیه وسایل زندگی در شان زن با نظر کارشناس توسط مرد را چگونه بنویسیم و ایا زن می تواند تمکین ( مقالات مرتبط با تمکین - سوالات مرتبط با تمکین ) را منوط به تهیه وسایل کند؟

نحوه رفتار کارشناس در وقت دلیل - نمونه صورت جلسه تامین دلیل - آیا میدانید تامین دلیل چیست ؟  - قرار تامین دلیل - تامین دلیل در قانون آیین دادرسی مدنی - نمونه دیگر قرار تامین دلیل - قرار تامین دلیل با جلب نظر کارشناس - منتفی شدن حق طلاق زوجه در صورت عدم تمکین - اجرای حکم تمکین - دادخواست الزام به تمکین و منع از اشتغال تحصیل - دادخواست الزام به تمکین - شرایط تمکین و نشوز در فقه و قانون - تمکین اجباری در روابط زناشویی - جایگاه تمکین در تحقق جرم ترک انفاق - آیا دعوی التزام به تمکین قابل استماع است ؟ 

متن پاسخ :

دادخواست تأمین دلیل ( مقالات مرتبط با تامین دلیل - سوالات مرتبط با تامین دلیل ) در فرمهای مخصوص دادگستری نوشته شده و به شورای حل اختلاف محل زندگی ( یا اقامت خوانده )داده میشود. دادخواست به طرفیت شوهر و با توضیح به اینکه امکانات و شرائط لازم از جمله وسائل ضروری زندگی جهت تمکین فراهم نیست، تنظیم و امضاء میشود.

شورا پس از وصول و ثبت دادخواست، موضوع را به یکی از کارشناسان رسمی دادگستری جهت بازدید و اعلام نظریه ارجاع می دهد. در صورت تحقق و احراز موضوع از طرف کارشناس، زن می تواند از آن بعنوان دلیل در دعوای الزام به تمکین استفاده کند. زیرا تهیه مقدمات و زمینه های لازم جهت تمکین ( مقالات مرتبط با تمکین - سوالات مرتبط با تمکین )  بعهده مرد است.

منبع : راه مقصود

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.