×

مصوبه شورای عالی اداری در مورد وظایف مربوط به آبخیزداری و تغییر نام سازمان جنگلها ومراتع کشور به (سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور)

مصوبه شورای عالی اداری در مورد وظایف مربوط به آبخیزداری و تغییر نام سازمان جنگلها ومراتع کشور به (سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور)

مصوبه-شورای-عالی-اداری-در-مورد-وظایف-مربوط-به-آبخیزداری-و-تغییر-نام-سازمان-جنگلها-ومراتع-کشور-به-(سازمان-جنگل-ها،-مراتع-و-آبخیزداری-کشور)

وکیل


شماره 675/013ط 3/4/1381

شورای عالی اداری در نودودومین جلسه مورخ 2/4/1381 خود بنا به پیشنهاد مشترک سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت جهاد کشاورزی به منظور انجام بخشیدن و رعایت پیوستگی در وظایف و فعالیتهای مربوط به جنگل ، مرتع و آبخیزداری و پرهیز ازموازی کاری و ناهماهنگی واستفاده موثرتر از امکانات و نیروی انسانی متخصص موجود تصویب نمود:
1- وظایف مربوط به آبخیزداری از حوزه ستادی وزارت جهاد کشاورزی منتزع و به سازمان جنگلها و مراتع کشور منتقل می گردد و با این انتقال ، نام سازمان مذکور به (سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور) تغییر می یابد.
2- کلیه اختیارات ، اعتبارات ، تجهیزات ، امکانات ، تعهدات ، پستهای سازمانی و نیروی انسانی مربوط به وظایف آبخیزداری به سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور منتقل می گردد.
3- وزارت جهاد کشاورزی مکلف است تشکیلات سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور( درحوزه مرکزی ) را حداکثر ظرف مدت سه ماه تهیه و به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی برساند0 تا زمان تایید تشکیلات سازمان مذکور،پستهای سازمان قبلی دارای اعتبار می باشد.
با توجه به حکم بنده ماده 2 قانون برنامه سوم وظایف فوق الذکر در سطح استانها در سازمانهای استانی جهاد کشاروزی سازماندهی می گردد.
4- وزیر جهاد کشاورزی مسئول حسن اجرای این مصوبه بوده و گزارش نتایج حاصله را به دبیرخانه شورای عالی اداری ارائه خواهد نمود.
معاون رئیس جمهور ودبیرشورای عالی اداری - محمدستاری فر

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 16713

تاریخ تصویب : 1381/04/02

تاریخ ابلاغ : 1381/04/26

دستگاه اجرایی : وزارت جهاد كشاورزی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.