×

مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران راجع به طرح تجدیدنظر جامع شهر دهدشت

مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران راجع به طرح تجدیدنظر جامع شهر دهدشت

مصوبه-شورای-عالی-شهرسازی-و-معماری-ایران-راجع-به-طرح-تجدیدنظر-جامع-شهر-دهدشت

وکیل


شماره56207/300 29/9/1383
مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران راجع به طرح تجدیدنظر جامع شهر دهدشت
استاندار محترم استان کهکیلویه و بویراحمد
در اجرای بند ( 5 ) ماده ( 4 ) قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و ماده ( 42 ) آئین نامه نحوه بررسی وتصویب طرحهای توسعه وعمران محلی ،ناحیه ای منطقه ای وملی ومقررات شهرسازی ومعماری کشور ، مصوب 12/10/1378 هیات محترم وزیران ، به استحضار می‎رساند ، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ 30/6/1382 ، طرح جامع شهر دهدشت را که در اجرای بند ( 2 ) از ماده ( 3 ) قانون تغییر نام وزارت آبادانی و مسکن به وزارت مسکن و شهرسازی و تعیین وظایف آن ، توسط این وزارتخانه تهیه و در تاریخ 21/12/1382 در شورای برنامه ریزی و توسعه آن استانبه تصویب رسیده بود را مورد بررسی نهایی و تصویب قرار داد.
ضروری می‎داند از مشارکت مؤثر و ثمربخش شورای برنامه و توسعه ان استان به ریاست جنابعالی در فرایند بررسی و تصویب طرح مذکور قدردانی نموده و امید است که با اجرای دقیق طرح لازم الاجرای یاد شده توسط شهرداری و سایر دستگاه‎های ذیربط در توسعه و عمران شهر ، زمینه توسعه کالبدی موزون شهر و توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ان و مالا اسایش و رفاه و سلامت محیط‎زیست شهروندان محترم شهر دهدشت بیش از پیش فراهم گردد. این طرح براساس جمعیت پیش‎بینی شده برای شهر تا پایان دوره طرح ( 1387 ) معادل65000 نفر در محدوده‎ای به وسعت 27/819 هکتار شامل کاربریهای مورد نیاز ساکنان شهر ( با تراکم ناخالص پیشنهادی 9/74 نفر در هکتار و تراکم مسکونی خالص پیشنهادی 271 نفر در هکتار ) تهیه شده است.
خواهشمند است دستور فرمایید مراتب به طرق مقتضی به اطلاع شورای شهر و شهردار محترم مربوط و سایر مراجع ذیربط رسانیده شود. اسناد و مدارک طرح متعاقبا جهت اجراء ابلاغ خواهد شد.
معاون وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران - پیروز حناچی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 17441

تاریخ تصویب : 1383/09/29

تاریخ ابلاغ : 1383/10/19

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.