×

سلام اگه مردی زن خودش رو به زور و تهدید به دفتر ثبت ببره و اونو مجبور

سلام اگه مردی زن خودش رو به زور و تهدید به دفتر ثبت ببره و اونو مجبور کنه که به دروغ اقرار کنه مهریه خودش رو گرفته در حالی که هیچ مبلغی بابت مهریه پرداخت نکرده باشه و اقرارنامه رو به دادگاه ارائه داده باشه و بگه من مهریه رو پرداخت کردم و دادخواست طلاق بده آیا راهی وجود داره که بشه ثابت کرد این اقرارنامه دروغی هستش و هیچ مهریه ای پرداخت نشده. راستش من به در بسته خوردم و نمی دونم باید چکار کنم دارن بدبختم می کنن یه راهی جلو پام بزارید ممنون میشم.

سلام-اگه-مردی-زن-خودش-رو-به-زور-و-تهدید-به-دفتر-ثبت-ببره-و-اونو-مجبور-کنه-که-به-دروغ-اقرار-کنه-مهریه-خودش-رو-گرفته-در-حالی-که-هیچ-مبلغی-بابت-مهریه-پرداخت-نکرده-باشه-و-اقرارنامه-رو-به-دادگاه-ارائه-داده-باشه-و-بگه-من-مهریه-رو-پرداخت-کردم-و-دادخواست-طلاق-بده-آیا-راهی-وجود-داره-که-بشه-ثابت-کرد-این-اقرارنامه-دروغی-هستش-و-هیچ-مهریه-ای-پرداخت-نشده.
راستش-من-به-در-بسته-خوردم-و-نمی-دونم-باید-چکار-کنم-دارن-بدبختم-می-کنن-یه-راهی-جلو-پام-بزارید-ممنون-میشم.
با سلام به نظر می رسد از آنجا که شما خود در کمال سلامت عقل در دفتر اسناد رسمی حاضر و اقرار به دریافت مهریه نموده اید در اینخصوص نمی توان کاری انجام داد چرا که سند رسمی تنظیم شده است . شما تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که اجرت المثل ایام زندگی مشترک خود و حقوق ناشی از نکاح را در این پرونده مطالبه کنید. موفق باشید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.