×

با سلام و خسته نباشید . یه سوال داشتم خدمتتون . من با دو نفر از دوستان

با سلام و خسته نباشید . یه سوال داشتم خدمتتون . من با دو نفر از دوستان یک شرکتی رو تاسیس کردیم .. بعد از چهار سال من از شرکت اومدم بیرون ولی افرادی که به جای من وارد شرکت شدند آن طوری که در روزنامه رسمی آمده به مدت یک سال عضو هستند . میخواستم بپرسم که چون اسم من در روزنامه رسمی به عنوان اولین مدیران شرکت اومده .. بعد از یک سال که تاریخ عضویت آنها تموم میشه احیانا مسئولیتی متوجه من نخواهد شد ؟ آدرس روزنامه رسمی تاسیس شرکت : http://www.gazette.ir/Detail.asp?NewsID=925375350699103&paperID=911294741747137 آدرس روزنامه رسمی تغییر در شرکت http://www.rooznamehrasmi.ir/News/ShowNews.aspx?Code=1021369 مطلب دیگه که قبلا پرسیدم ولی برای من باز هم نگران کننده هست اینه که بانک هنوز من رو به عنوان صاحب امضا حساب جاری این شرکت میشناسه و مالکان جدید شرکت هنوز روزنامه رسمی رو به بانک نبردند تا امضاهای جدید رو ثبت کنند . ممکن هست که مشکلی برای من به وجود بیاید .. لطفا من رو از نگرانی در بیاورید ممنون .

با-سلام-و-خسته-نباشید-.-یه-سوال-داشتم-خدمتتون-.-من-با-دو-نفر-از-دوستان-یک-شرکتی-رو-تاسیس-کردیم-..-بعد-از-چهار-سال-من-از-شرکت-اومدم-بیرون-ولی-افرادی-که-به-جای-من-وارد-شرکت-شدند-آن-طوری-که-در-روزنامه-رسمی-آمده-به-مدت-یک-سال-عضو-هستند-.-میخواستم-بپرسم-که-چون-اسم-من-در-روزنامه-رسمی-به-عنوان-اولین-مدیران-شرکت-اومده-..-بعد-از-یک-سال-که-تاریخ-عضویت-آنها-تموم-میشه-احیانا-مسئولیتی-متوجه-من-نخواهد-شد-؟
آدرس-روزنامه-رسمی-تاسیس-شرکت-:
http://www.gazette.ir/Detail.asp?NewsID=925375350699103&paperID=911294741747137

آدرس-روزنامه-رسمی-تغییر-در-شرکت
http://www.rooznamehrasmi.ir/News/ShowNews.aspx?Code=1021369

مطلب-دیگه-که-قبلا-پرسیدم-ولی-برای-من-باز-هم-نگران-کننده-هست-اینه-که-بانک-هنوز-من-رو-به-عنوان-صاحب-امضا-حساب-جاری-این-شرکت-میشناسه-و-مالکان-جدید-شرکت-هنوز-روزنامه-رسمی-رو-به-بانک-نبردند-تا-امضاهای-جدید-رو-ثبت-کنند-.-ممکن-هست-که-مشکلی-برای-من-به-وجود-بیاید-..-لطفا-من-رو-از-نگرانی-در-بیاورید-ممنون-.
به نام خدا اگر کلیه تشریفات انتقال سهام و مدیریت به درستی انجام شده است و تزویری یا سونیتی در این انتقال نباشد و تعهدات شما به شرکت و ثالث تصفیه شده باشد و یا در صورتجلسه رسمی شما تصفیه کامل نموده اید وبا توجه به اساسنامه شرکت مسئولیت مدیران قبل معین شده و به اساسنامه رجوع نمایید اما بدانید که تعهدات در برابر اشخاص ثالث تحت هر شرایط باید انجام شود حتی اگر تشریفات قانونی رعایت نشده باشد .از طرفی راهکار شما برای این موارد این است که مراتب تغییر مدیر و تصفیه از طریق اظهارنامه رسمی به اداره ثبت شرکت ها و بانک و اعضا جدید اعلام گردد و عدم مسیولیت شما در خصوص حساب شرکت و تعهدات بعدی گوشزد شود حتی می توانید اخطار رسمی برای تحویل روزنامه به بانک بنمایید و با محکم کاری نگرانی شما برطرف شود اگر یکسال تمام شد قاعدتا شما مسئولیت ندارید مگر در اساسنامه تعهدی باشد و یا درتوافقات مسئولیتی را قبول کرده باشید موفق باشید

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.