×

با سلام و خسته نباشید ببخشید مزاحم شدم. ملکی رو در سال 90 به سازنده

با سلام و خسته نباشید ببخشید مزاحم شدم. ملکی رو در سال 90 به سازنده ای تحویل دادیم و قرارشد 18 ماهه ساخته و تحویل دهد. ولیکن موفق نشد..جلسه ای گذاشتیم و 6 ماه دیگه وقت دادیم.. بازهم موفق نشد و تنها 60 درصد پیشرفت داشت. ما هم طبق مفاد قرارداد که حق فسخ رو داشتیم اقدام به مراجعه به دادگاه و تقاضای اثبات فسخ نمودیم. در دادگاه اول ایشان حضور پیدا نکرد و دادگاه حکم به اثبات فسخ داد. سازنده تقاضای واخواهی نمود و در دادگاه دوم هم دادگاه واخواهی را رد و حکم به اثبات فسخ داد. در دادگاه دوم سازنده فردی را بعنوان شخص ثالث وارد کرد که مثلا یک واحد به ایشان فروخته است. دادگاه دوم تقاضای این شخص ثالث را هم رد کرد. سازنده تقاضای تجدیدپرونده کرد. و به موازات شخص ثالث نیز تقاضای تجدیدنظر نمود که خوانده را من و سازنده معرفی کرد. ما لایحه تجدیدنظر خود را بر علیع هردو دادخواست نوشته و تحویل دادیم. ولی سازنده در دادخواست شخص ثالث لایحه ای نداده و آدرسش را هم عوض کرده است.و این امر سبب شد تا دفتر دادگاه بعد از گذشت 15 روز هنوز پرونده را به تجدیدنظر نفرستاده باشد. ضمنا سازنده وکیل نیز در پرونده دارد. حال دفتر دادگاه میگوید که دادخواست شخص ثالث را که بر علیه شما و سازنده است را نمیتواند به تجدیدنظر بفرستد چون نقص دارد و یکی از خوانده ها مجهول الامکان است. سوال من این است که آیا : 1- این شخص ثالث که تقاضایش رد نیز شده میتواند جداگانه تقاضای تجدیدنظر بر علیه من و سازنده بکند. دوم اینکه سازنده که احتمالا با دستندرکاری شخص ثالث و برای عقب انداختن دادگاه تجدیدنظر اقدام به تغییر مکان و مجهول الامکان هست، تا کی میتواند اینجوری ادامه بده و چکار میشود کرد که دادگاه تجدیدنظر سریعتر برگزار شود؟ ممنونم از جواب و پاسخ ارزندتون

با-سلام-و-خسته-نباشید
ببخشید-مزاحم-شدم.
ملکی-رو-در-سال-90-به-سازنده-ای-تحویل-دادیم-و-قرارشد-18-ماهه-ساخته-و-تحویل-دهد.-ولیکن-موفق-نشد..جلسه-ای-گذاشتیم-و-6-ماه-دیگه-وقت-دادیم..-بازهم-موفق-نشد-و-تنها-60-درصد-پیشرفت-داشت.-ما-هم-طبق-مفاد-قرارداد-که-حق-فسخ-رو-داشتیم-اقدام-به-مراجعه-به-دادگاه-و-تقاضای-اثبات-فسخ-نمودیم.-
در-دادگاه-اول-ایشان-حضور-پیدا-نکرد-و-دادگاه-حکم-به-اثبات-فسخ-داد.-سازنده-تقاضای-واخواهی-نمود-و-در-دادگاه-دوم-هم-دادگاه-واخواهی-را-رد-و-حکم-به-اثبات-فسخ-داد.-در-دادگاه-دوم-سازنده-فردی-را-بعنوان-شخص-ثالث-وارد-کرد-که-مثلا-یک-واحد-به-ایشان-فروخته-است.-دادگاه-دوم-تقاضای-این-شخص-ثالث-را-هم-رد-کرد.
سازنده-تقاضای-تجدیدپرونده-کرد.-و-به-موازات-شخص-ثالث-نیز-تقاضای-تجدیدنظر-نمود-که-خوانده-را-من-و-سازنده-معرفی-کرد.
ما-لایحه-تجدیدنظر-خود-را-بر-علیع-هردو-دادخواست-نوشته-و-تحویل-دادیم.
ولی-سازنده-در-دادخواست-شخص-ثالث-لایحه-ای-نداده-و-آدرسش-را-هم-عوض-کرده-است.و-این-امر-سبب-شد-تا-دفتر-دادگاه-بعد-از-گذشت-15-روز-هنوز-پرونده-را-به-تجدیدنظر-نفرستاده-باشد.
ضمنا-سازنده-وکیل-نیز-در-پرونده-دارد.
حال-دفتر-دادگاه-میگوید-که-دادخواست-شخص-ثالث-را-که-بر-علیه-شما-و-سازنده-است-را-نمیتواند-به-تجدیدنظر-بفرستد-چون-نقص--دارد-و-یکی-از-خوانده-ها-مجهول-الامکان-است.
سوال-من-این-است-که-آیا-:-
1--این-شخص-ثالث-که-تقاضایش-رد-نیز-شده-میتواند-جداگانه-تقاضای-تجدیدنظر-بر-علیه-من-و-سازنده-بکند.
دوم-اینکه-سازنده-که-احتمالا-با-دستندرکاری-شخص-ثالث-و-برای-عقب-انداختن-دادگاه-تجدیدنظر-اقدام-به-تغییر-مکان-و-مجهول-الامکان-هست،-تا-کی-میتواند-اینجوری-ادامه-بده-و-چکار-میشود-کرد-که-دادگاه-تجدیدنظر-سریعتر-برگزار-شود؟
ممنونم-از-جواب-و-پاسخ-ارزندتون
وکیل 

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.