×

سلام و عرض ادب.مبلغ 500 میلیون سفته و 500 میلیون چک به عنوان ضمانت به

سلام و عرض ادب.مبلغ 500 میلیون سفته و 500 میلیون چک به عنوان ضمانت به شخصی داده و در ازای آن پروانه داروخانه به اینجانب که دکتر داروساز هستم واگذار شد برای مدت یکسال.بعد از اتمام قرار به علت اینکه فرارداد تک نسخه بود و نزد من قرار نداشت طرف مقابل من اقدام به اجرای سفته ها کرد و من هم توسط وکیل اقدام به استرداد لاشه چک و سفته کردم.بعد از گذشت دو سال و تشکیل حدود 10 جلسه دادگاه و حضور و شهادت شاهدان قرارداد اینجانب رای به نفع خود و ابطال سفته ها کردم.اینجانب از شما میخواهم مبلغی که میبایست به وکیل به عنوان حق الوکاله بدهم چقدر است.با سپاس.

سلام-و-عرض-ادب.مبلغ-500-میلیون-سفته-و-500-میلیون-چک-به-عنوان-ضمانت-به-شخصی-داده-و-در-ازای-آن-پروانه-داروخانه-به-اینجانب-که-دکتر-داروساز-هستم-واگذار-شد-برای-مدت-یکسال.بعد-از-اتمام-قرار-به-علت-اینکه-فرارداد-تک-نسخه-بود-و-نزد-من-قرار-نداشت-طرف-مقابل-من-اقدام-به-اجرای-سفته-ها-کرد-و-من-هم-توسط-وکیل-اقدام-به-استرداد-لاشه-چک-و-سفته-کردم.بعد-از-گذشت-دو-سال-و-تشکیل-حدود-10-جلسه-دادگاه-و-حضور-و-شهادت-شاهدان-قرارداد-اینجانب-رای-به-نفع-خود-و-ابطال-سفته-ها-کردم.اینجانب-از-شما-میخواهم-مبلغی-که-میبایست-به-وکیل-به-عنوان-حق-الوکاله-بدهم-چقدر-است.با-سپاس.
با سلام اولا قراردادمالی تابع توافق است و طرفین می توانند لبشتر یا کمتر از تعرفه قانونی توافق کنند . ثانیا در مورد شما دو پرونده بوده یکی اقدام شخص به مطالبه چک و سفته ها و دیگری اقدام شما برای استرداد بوده در این خصوص اگر دو پرونده جدا بوده دو حق الوکاله دارد . حق الوکاله چک و سفته ها اگر طبق تعرفه باشد تا صد میلیون ۴۲۰۰۰۰۰تومان می باشد و بالاتر از صد میلیون سه درصد می باشد و حداکثر حق الوکاله هم بیست میلیون می باشد. در دعوی استرداد لاشه اسناد هم توافقی می باشد .و اگر توافق نکنید باز براساس تعرفه عمل می شود. یعنی تا ده میلیون شش درصد تا صد میلیون چهار درصد وتا پانصد میلیون سه درصد و بالاتر از این دو درصد می باشد.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.