×

من قرار بود در یک پروژه با شخصی همکاری کنیم. برای اینکه اعتماد من را ج

من قرار بود در یک پروژه با شخصی همکاری کنیم. برای اینکه اعتماد من را جلب کند من را شرکت سهامی خاص خود سهیم کرد (عضو هیات مدیره) ولی در عمل به علت اینکه پروژه مذکور کنسل شد هیچ نقشی در شرکت ندارم و بیش از یک ساله که خبری از اوضاع و اتفاقات شرکت ندارم. از طرفی با توجه به وضعیت مالی شرکت از ضرر کردن شرکت و درگیر شدن من با مسایل حقوقی آن شرکت می ترسم. با آن شخص (مدیر عامل شرکت) صحبت کردم که به جای من شخصی دیگری قرار دهد که مورد اعتمادش باشد (مانند برادرش). تا الان شش ماه گذشته و هیچ اقدامی نکرده. راه حل من چیست؟ چطور میتوانم از شرکت خارج شوم و مشکل حقوقی در قبال ضررها و یا ورشکستگی احتمالی شرکت نداشته باشم؟

من-قرار-بود-در-یک-پروژه-با-شخصی-همکاری-کنیم.-برای-اینکه-اعتماد-من-را-جلب-کند-من-را-شرکت-سهامی-خاص-خود-سهیم-کرد-(عضو-هیات-مدیره)-ولی-در-عمل-به-علت-اینکه-پروژه-مذکور-کنسل-شد-هیچ-نقشی-در-شرکت-ندارم-و-بیش-از-یک-ساله-که-خبری-از-اوضاع-و-اتفاقات-شرکت-ندارم.
از-طرفی-با-توجه-به-وضعیت-مالی-شرکت-از-ضرر-کردن-شرکت-و-درگیر-شدن-من-با-مسایل-حقوقی-آن-شرکت-می-ترسم.
با-آن-شخص-(مدیر-عامل-شرکت)-صحبت-کردم-که-به-جای-من-شخصی-دیگری-قرار-دهد-که-مورد-اعتمادش-باشد-(مانند-برادرش).-تا-الان-شش-ماه-گذشته-و-هیچ-اقدامی-نکرده.
راه-حل-من-چیست؟-چطور-میتوانم-از-شرکت-خارج-شوم-و-مشکل-حقوقی-در-قبال-ضررها-و-یا-ورشکستگی-احتمالی-شرکت-نداشته-باشم؟

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.