×

سلام و خسته نباشید . چند روز پیش بنده از طرف ستاد خبری وزارت اطلاعات

سلام و خسته نباشید . چند روز پیش بنده از طرف ستاد خبری وزارت اطلاعات احضار شدم و نزدیک به ۴ ساعت با بنده صحبت میکردن و سوال میپرسیدن. در طول بازجوئی سوالاتی را بصورت کتبی پاسخ دادم . در انتها از بنده تعهد کتبی بابت یکی دو موضوع گرفتند . میخواستم ببینم این موضوع به چه معنی است و آیا بدین معنی است که بنده مجدداً احضار بشم و یا اینکه تعهد به معنی ختم ماجرا است ؟ در انتها آیا پرس و جو در وزارت اطلاعات و گرفتن تعهد مشکلی برای گرفتن گواهی عدم سوءپیشینه ایجاد نمیکنید ؟ نیاز به راهنمائی جامع در این مورد دارم .

سلام-و-خسته-نباشید-.
چند-روز-پیش-بنده-از-طرف-ستاد-خبری-وزارت-اطلاعات-احضار-شدم-و-نزدیک-به-۴-ساعت-با-بنده-صحبت-میکردن-و-سوال-میپرسیدن.-در-طول-بازجوئی-سوالاتی-را-بصورت-کتبی-پاسخ-دادم-.

در-انتها-از-بنده-تعهد-کتبی-بابت-یکی-دو-موضوع-گرفتند-.

میخواستم-ببینم-این-موضوع-به-چه-معنی-است-و-آیا-بدین-معنی-است-که-بنده-مجدداً-احضار-بشم-و-یا-اینکه-تعهد-به-معنی-ختم-ماجرا-است-؟

در-انتها-آیا-پرس-و-جو-در-وزارت-اطلاعات-و-گرفتن-تعهد-مشکلی-برای-گرفتن-گواهی-عدم-سوءپیشینه-ایجاد-نمیکنید-؟

نیاز-به-راهنمائی-جامع-در-این-مورد-دارم-.
سو پیشینه ایجاد نمی کند . پاسخ های شما متناسب با سوال های مربوطه و سابقه ی شما در این خصوص مورد بررسی قرار میگیرد اگر پاسخ های شما کامل باشد و در خصوص سوال های مطروحه و تعهد مجددا فعالییت انجام نشود ماجرا ختم و الا مجددا تحقیق و بررسی انجام میشود

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.