×

باسلام بنده باشگاهی ورزشی دارم که به کودکان درس میدهم و این موارد ب

باسلام بنده باشگاهی ورزشی دارم که به کودکان درس میدهم و این موارد برایم پیش آمده است: 1. یکی از خانم ها که یک سال پیش خواهر زاده اش را به باشگاه می آورد به بنده گفت که آقای ف که مربی سانس بعد از شما است از طریق یکی از شاگردان به من شماره داده است تا به او زنگ بزنم. حالا که یکسال از آن ماجرا گذشته است من قضیه را به آقای ف گفته ام و ایشان میگوید میخواهم شکایت کنم از شما و شاگردت و این خانم که ابروی مرا برده اید!! این چه حرفی بوده که زده شده؟ من به خانم تلفنی تماس گرفتم ولی ایشان حاشا کرد و به آقای ف هم گفت نگفته ام. حالا من و شاگردم مورد اتهام هستیم که این حرف را چگونه ثابت کنیم؟ شاگردم هم ماجرا را تقریبا به گونه ای که من گفته ام می داند. آیا اگر طرح شکایت شود مشکلی برای من پیش می آید؟ درضمن همسر خانم میگوید که زن بنده میگوید این حرف را نزده و من میخواهم دست پیش بگیرم و بروم شکایت کنم که چرا شما، دوستتان و آقای ف به همسر من تماس تلفنی گرفتید و به او این موضوع را نسبت داده اید؟ و من اعاده حیثیت میکنم. حال اینکه تنها با شماره بنده با همسر ایشان صحبت شده و قبلا همکار بوده ایم. بهترین اقدام بنده در ختم بخیر شدن ماجرا چیست؟ آیا موضوع می تواند به ضرر بنده تمام شود؟ بنده معلم هم هستم و نمیخواهم اعتبارم از دست برودو بسیار حیاتی است. منتظر جواب شما هستم با تشکر

باسلام

بنده-باشگاهی-ورزشی-دارم-که-به-کودکان-درس-میدهم-و-این-موارد-برایم-پیش-آمده-است:

1.-یکی-از-خانم-ها-که-یک-سال-پیش-خواهر-زاده-اش-را-به-باشگاه-می-آورد-به
بنده-گفت-که-آقای-ف-که-مربی-سانس-بعد-از-شما-است-از-طریق-یکی-از-شاگردان
به-من-شماره-داده-است-تا-به-او-زنگ-بزنم.-حالا-که-یکسال-از-آن-ماجرا
گذشته-است-من-قضیه-را-به-آقای-ف-گفته-ام-و-ایشان-میگوید-میخواهم-شکایت
کنم-از-شما-و-شاگردت-و-این-خانم-که-ابروی-مرا-برده-اید!!-این-چه-حرفی
بوده-که-زده-شده؟

من-به-خانم-تلفنی-تماس-گرفتم-ولی-ایشان-حاشا-کرد-و-به-آقای-ف-هم-گفت-نگفته-ام.

حالا-من-و-شاگردم-مورد-اتهام-هستیم-که-این-حرف-را-چگونه-ثابت-کنیم؟
شاگردم-هم-ماجرا-را-تقریبا-به-گونه-ای-که-من-گفته-ام-می-داند.

آیا-اگر-طرح-شکایت-شود-مشکلی-برای-من-پیش-می-آید؟
درضمن-همسر-خانم-میگوید-که-زن-بنده-میگوید-این-حرف-را-نزده-و-من-میخواهم-دست-پیش-بگیرم-و-بروم-شکایت-کنم-که-چرا-شما،-دوستتان-و-آقای-ف-به-همسر-من-تماس-تلفنی-گرفتید-و-به-او-این-موضوع-را-نسبت-داده-اید؟-و-من-اعاده-حیثیت-میکنم.-حال-اینکه-تنها-با-شماره-بنده-با-همسر-ایشان-صحبت-شده-و-قبلا-همکار-بوده-ایم.
بهترین-اقدام-بنده-در-ختم-بخیر-شدن-ماجرا-چیست؟
آیا-موضوع-می-تواند-به-ضرر-بنده-تمام-شود؟-
بنده-معلم--هم-هستم-و-نمیخواهم-اعتبارم-از-دست-برودو

بسیار-حیاتی-است.

منتظر-جواب-شما-هستم

با-تشکر
وکیل  طبق بیانات فوق شما فقط به اقای ف ( مربی سانس بعد) اظهار کرده اید که تلفن خود را به خانم مذکور داده لذا صرف این امر نه توهین است نه ارتباط نامشروع و می توانست برای یک امر کاری باشد فارغ از این بحث در قضیه ی فوق ابتدا باید ادله ای در باب اثبات اظهارات شما به اقای ف موجود باشد از آنجایی که سوگند نمی تواند در امور کیفری مطرح شود لذا قوی ترین دلیل اقرار شما خواهد بود که اگر انجام نشود تعقیب قضیه منع خواهد شد .

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.