×

با اهدای سلام و عرض ادب و احترام خسته نباشید. اینجانب سه سال قبل محکو

با اهدای سلام و عرض ادب و احترام خسته نباشید. اینجانب سه سال قبل محکوم به پرداخت مهریه هر سه ماه یک سکه شدم( مهریه١١4سکه که ١٠٠سکه آن مشروط به عندالاستطاعه بودن است). در آن زمان هر سکه ٢5٠هزار تومان بود ولی الان به یک میلیون و 4٠٠هزار تومان رسیده. حال سه سؤال از محضرتان داشتم: ١. آیا قیمت سکه براساس زمان پرداخت محاسبه می‌شود یا براساس زمان دادرسی و اجراگذاشتن؟٢. باتوجه به حقوق 4٠٠تومان کارگری که توان پرداخت سکه را ندارم آیا می‌توانم دوباره درخواست اعسار بدهم و مثلاً هر 6ماه یک سکه بدم؟ ٣. باتوجه به اینکه در حال حاضر هیچ ملک و اموالی ندارم و در خانه پدرم ساکنم، اگر مسکن مهر ثبت نام کنم و به خواست خدا صاحب خانه شوم آیا همسر سابقم می‌تواند ان خانه را توقیف کند؟ اگر پولی در بانک پس‌انداز کنم آیا می‌تواند آن را توقیف کند؟ باسپاس فراوان از لطف و عنایت‌تان موفق و مؤید باشید

با-اهدای-سلام-و-عرض-ادب-و-احترام
خسته-نباشید.-اینجانب-سه-سال-قبل-محکوم-به-پرداخت-مهریه-هر-سه-ماه-یک-سکه-شدم(-مهریه١١4سکه-که-١٠٠سکه-آن-مشروط-به-عندالاستطاعه-بودن-است).-در-آن-زمان-هر-سکه-٢5٠هزار-تومان-بود-ولی-الان-به-یک-میلیون-و-4٠٠هزار-تومان-رسیده.-حال-سه-سؤال-از-محضرتان-داشتم:
١.-آیا-قیمت-سکه-براساس-زمان-پرداخت-محاسبه-می‌شود-یا-براساس-زمان-دادرسی-و-اجراگذاشتن؟٢.-باتوجه-به-حقوق-4٠٠تومان-کارگری-که-توان-پرداخت-سکه-را-ندارم-آیا-می‌توانم-دوباره-درخواست-اعسار-بدهم-و-مثلاً-هر-6ماه-یک-سکه-بدم؟
٣.-باتوجه-به-اینکه-در-حال-حاضر-هیچ-ملک-و-اموالی-ندارم-و-در-خانه-پدرم-ساکنم،-اگر-مسکن-مهر-ثبت-نام-کنم-و-به-خواست-خدا-صاحب-خانه-شوم-آیا-همسر-سابقم-می‌تواند-ان-خانه-را-توقیف-کند؟-اگر-پولی-در-بانک-پس‌انداز-کنم-آیا-می‌تواند-آن-را-توقیف-کند؟
باسپاس-فراوان-از-لطف-و-عنایت‌تان
موفق-و-مؤید-باشید
1. سکه به قیمت روز محاسبه میشود 2. در صورتی که اکنون معسر هستید وتوان پرداخت ندارید میتوانیید مجددا تقاضای اعسار بدهید 3. اگردرخواست اعسار شما از سوی دادگاه پذیرفته شد واقساط انرا به موقع پرداخت کردید همسر سابق شما نمیتواند توقیف اموال شما را بگیرد

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.