×

با سلام بنده یک خودرو رو حدود 2 ماه پیش به یک بنگاه دار فروختم و ازش ب

با سلام بنده یک خودرو رو حدود 2 ماه پیش به یک بنگاه دار فروختم و ازش به مبلغ 70 میلیون تومن سفته گرفتم با سر رسید 20 دی ماه با این توافق که مبلغ 35 میلیون تومن رو در تاریخ 11 ابان به بنده پرداخت کند و مابقی رو چک به تاریخ 11 دی بدهد و سفته ها را پس بگیرد . متاسفانه الان نه تنها پول رو نداده که ماشین رو هم فروخته و با پلاک من در شهر در حال تردد هست اون شخص ثالث . در ضمن من سند و مدارک ماشین رو هم به عنوان امانت بهش دادم تا پس از پاس شدن چک ها بنامش کنم. الان کوتاه ترین و بهترین راه برای من چیه که بتونم یا پولم رو بگیرم و یا اینکه ماشینم رو پس بگیرم . ایا میتونم خودسرانه پلاک ماشین رو بکنم و از این طریق بهشون فشار بیارم.

با-سلام-بنده-یک-خودرو-رو-حدود-2-ماه-پیش-به-یک-بنگاه-دار-فروختم-و-ازش-به-مبلغ-70--میلیون-تومن-سفته-گرفتم-با-سر-رسید-20-دی-ماه-با-این-توافق-که-مبلغ-35-میلیون-
--تومن-رو-در-تاریخ-11-ابان-به-بنده-پرداخت-کند-و-مابقی-رو-چک-به-تاریخ-11-دی-بدهد-و-سفته-ها-را-پس-بگیرد-.-متاسفانه-الان-نه-تنها-پول-رو-نداده-که-ماشین-رو-هم-فروخته-و-با-پلاک-من-در-شهر-در-حال-تردد-هست-اون-شخص-ثالث-.-در-ضمن-من-سند-و-مدارک-ماشین-رو-هم-به-عنوان-امانت-بهش-دادم-تا-پس-از-پاس-شدن-چک-ها-بنامش-کنم.-الان-کوتاه-ترین-و-بهترین-راه-برای-من-چیه-که-بتونم-یا-پولم-رو-بگیرم-و-یا-اینکه-ماشینم-رو-پس-بگیرم-.-ایا-میتونم-خودسرانه-پلاک-ماشین-رو-بکنم-و-از-این-طریق-بهشون-فشار-بیارم.
پاسخ داده شد

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.