×

با درود آپارتمانی را در بنگاه قولنامه کردم کد رهگیری هم دارم مننتهی د

با درود آپارتمانی را در بنگاه قولنامه کردم کد رهگیری هم دارم مننتهی در مبایعه نامه قید شده فروش وکالتی . خریدار نه حاضر به فسخ نه ادامه معامله دارد .محضر هم بدلیل فروش وکالتی گواهی عدم حضور صادر نمیکند . راه چاره چیست؟

با-درود
آپارتمانی-را-در-بنگاه-قولنامه-کردم-کد-رهگیری-هم-دارم-مننتهی-در-مبایعه-نامه-قید-شده-فروش-وکالتی-.-خریدار-نه-حاضر-به-فسخ-نه-ادامه-معامله-دارد-.محضر-هم-بدلیل-فروش-وکالتی-گواهی-عدم-حضور-صادر-نمیکند-.-راه-چاره-چیست؟
وکیل  باسلام از آنجا که سوال شما خیلی واضح بیان نشده و واژه فروش وکالتی ، اصطلاح واضحی نیست در صورت ممکن توضیح بیشتری در این زمینه عنوان نمایید و اما برداشت اینجانب از پرسش شما این استکه شما آپارتمان خود را به شخصی فروخته اید و ایشان حاضر به تنظیم سند و بالطبع پرداخت مابقی ثمن معامله نمی باشد. در این صورت شما بدوا با ارسال یک اظهارنامه ی رسمی به ایشان مدت یکهفته مهلت دهید که جهت ادای دین خود و تنظیم سند به دفتر خانه ای که شماره اش را نیز در اظهارنامه ذکر میکنید مراجعه نماید . در صورت عدم حضور ایشان در مهلت مقرر اقدام به طرح دعوای حقوقی با عنوان الزام خوانده به پرداخت مابقی ثمن و الزام وی به حضور در دفترخانه اسنادرسمی جهت تنظیم سند رسمی انتقال نمایید. موفق باشید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.