×

سلام و عرض ادب بنده در تمرین کشتی در یکی از باشگاه های رشت 8 سال پیش

سلام و عرض ادب بنده در تمرین کشتی در یکی از باشگاه های رشت 8 سال پیش دچار ضایعه نخاعی از گردن شده ام .برام چند سوال پیش اومده با توجه به اتفاقاتی که از ابتدای سانحه برام افتاده . این اتفاق بعد از تایم ورزشی اتفاق افتاده هنگام وقوع حادثه مربی در سالن حضور نداشته وزن حریف بالا تر از وزنم بوده این اتفاق هنگام مرور فن صورت گرفته و نه مسابقه (هنگام مرور فن حریف تمرینی خودش را در اختیار مجری فن می گذارد بدون مقاومت) انتقالم به بیمارستان به صورت معمولی و روی دوش در ماشین سواری صورت گرفته. در حالی که =از بی حسی بدنم می گفتم . هیچ یک از افراد دارای دانش پزشکی نبوده اند حتی اقدامات اولیه . این افراد شامل مدیر باشگاه و مربی ها می شود. در داشتن کارت مربی گری مربی شک دارم اگه نداشته باشه مسئوله ؟ . -- با توضیح بالا من میتونم بعد از 8سال پیگیر این قضیه باشم؟ و اگه آره لطفا وکیلی مجرب در رشت بهم معرفی کنید . معرفی وکیل خوب برام خیلی مهمه .اگه معرف باشه که خیلی بهتره . ممنون بنده فقط 4 میلیون از بیمه ورزشی دریافت کردم . آیا حق و حقوی دارم که قابل پیگیری باشه ؟ چند جا خوندم که حقوق مدنی با توجه به ورزشی بودن و رضایت بنده در این عمل بهم تعلق نمیگیره . آیا درسته ؟ وجود شاهد در صورت تایید مسئولین لازمه ؟ با توجه به توضیحات چه کسانی مسئول این اتفاق به شمار میروند و بنده روی چه کسانی باید شکایت کنم ؟ ممنون میشم جواب کاملی بدید که شک و شبه ی من برطرف بشه .

سلام-و-عرض-ادب
بنده-در-تمرین-کشتی-در-یکی-از-باشگاه-های-رشت--8-سال-پیش-دچار-ضایعه-نخاعی-از-گردن-شده-ام-.برام-چند-سوال-پیش-اومده-با-توجه-به-اتفاقاتی-که-از-ابتدای-سانحه-برام-افتاده
--.
این-اتفاق-بعد-از-تایم-ورزشی-اتفاق-افتاده
هنگام-وقوع-حادثه-مربی-در-سالن-حضور-نداشته
وزن-حریف-بالا-تر-از-وزنم-بوده
این-اتفاق-هنگام-مرور-فن-صورت-گرفته-و-نه-مسابقه-(هنگام-مرور-فن-حریف-تمرینی-خودش-را-در-اختیار-مجری-فن-می-گذارد-بدون-مقاومت)
انتقالم-به-بیمارستان-به-صورت-معمولی-و-روی-دوش-در-ماشین-سواری-صورت-گرفته.-در-حالی-که-=از-بی-حسی-بدنم-می-گفتم-.--هیچ-یک-از-افراد-دارای-دانش-پزشکی-نبوده-اند-حتی-اقدامات-اولیه-.-این-افراد-شامل-مدیر-باشگاه-و-مربی-ها-می-شود.
در-داشتن-کارت-مربی-گری-مربی-شک-دارم-اگه-نداشته-باشه-مسئوله-؟-.
--
با-توضیح-بالا-من-میتونم-بعد-از-8سال-پیگیر-این-قضیه-باشم؟-و-اگه-آره-لطفا-وکیلی-مجرب-در-رشت-بهم-معرفی-کنید-.-معرفی-وکیل-خوب-برام-خیلی-مهمه-.اگه-معرف-باشه-که-خیلی-بهتره-.-ممنون-
بنده-فقط-4-میلیون-از-بیمه-ورزشی-دریافت-کردم-.

آیا-حق-و-حقوی-دارم-که-قابل-پیگیری-باشه-؟
چند-جا-خوندم-که-حقوق-مدنی-با-توجه-به-ورزشی-بودن-و-رضایت-بنده-در-این-عمل-بهم-تعلق-نمیگیره-.-آیا-درسته-؟
وجود-شاهد-در-صورت-تایید-مسئولین-لازمه-؟
با-توجه-به-توضیحات-چه-کسانی-مسئول-این-اتفاق-به-شمار-میروند-و-بنده-روی-چه-کسانی-باید-شکایت-کنم-؟

ممنون-میشم-جواب-کاملی-بدید-که-شک-و-شبه-ی-من-برطرف-بشه-.
وکیل  با سلام من در وبسایتم یک مقاله در مورد حقوق ورزشی دارم و جواب بسیاری از سوالات را در آنجا خواهی یافت با توجه به توضیحی که دادید به نظر می رسد که مسول وزن کشی و مربی که زمان وزن کشی حضور نداشته و به طور کلی کسانی که مسول رعایت مقررات ورزشی هستند مقصر هستند.یعنی اگر آن موقع شکایت خود را پیگیری می کردید براساس میزان تقصیر همه از جمله طزف ورزشی شما که وزنش زیاد بوده مقصر هستند و کارشناس با تعیین میزان تقصیر دادگاه هم آنها را محکوم می کرد. علت محکومیت هم عدم رعایت مقررات ورزشی می باشد. به هرحال چون شما گذشت کرده اید دیگر نمی توانید شکایت کنید چه از نظر حقوقی و چه از نظر کیفری.به هر حال من وکیل خاصی را نمی شناسم ولی می توانید به کانون وکلا استانتان مراجعه کنید و از وکیل معاضدتی بهره ببرید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.