×

سلام. وقتتون بخیر سوالی داشتم از حضورتون.پسری به خواستگاریم اومده که

سلام. وقتتون بخیر سوالی داشتم از حضورتون.پسری به خواستگاریم اومده که 11 سال است در انگلستان زندگی میکنند(به همراه تمام وابستگاه درجه اولشان).خانواده من از چه روشی میتونن از سوابق کیفری،تجرد ایشون و مسائل مهمی از این قبیل آگاهی پیدا کنند؟ پیشاپیش از کمکتون سپاسگزارم

سلام.
وقتتون-بخیر
سوالی-داشتم-از-حضورتون.پسری-به-خواستگاریم-اومده-که-11-سال-است-در-انگلستان-زندگی-میکنند(به-همراه-تمام-وابستگاه-درجه-اولشان).خانواده-من-از-چه-روشی-میتونن-از-سوابق-کیفری،تجرد-ایشون-و-مسائل-مهمی-از-این-قبیل-آگاهی-پیدا-کنند؟
پیشاپیش-از-کمکتون-سپاسگزارم
با سلام. برای اگاهی از سوابق کیفری درهر شهری درانگلستان مانند ایران اداره یا قسمتی به نام سجل کیفری وجود دارد که محکومیت های کیفری موثر - احکام قطعی راجع به اعلام حجر یا رفع حجر-احکام ورشکـستگی تاجر وامثال این موارد را اعم از اشخاص ایرانی که تابعیت انگلیسی دریافت نموده اند وخود انگلیسی ها درانجا ثبت می شود.این اداره درغالب نقاط دنیا زیر نظر دادگستری فعالیت میکند.درانگلستان حسب اطلاع بنده پلیس اسکاتلندیار نیز سوابق کلیه افراد را بصورت سیستماتیک دراختیار دارد ومی توانید برای بررسی سوابق فرد مورد نظر به اداره سجل کیفری یا پلیس درشهر محل اقامت فرد مورد نظر مراجعه کنید.جهت اطلاع از سابقه ازدواج نیز به نمایندگی کنسولی ایران در کشور محل اقامت فرد مورد نظر رجوع شود.غیر از اینها می توانید همانگونه که درایران عمل می شود از طریق دوستان واشنایان ان فرد در محل اقامتش اطلاعاتی از وی کسب نمایید.به غیر از اینها اگر تمایل بسیار درانجام این وصلت دارید برغم دوری راه واشکالات دیگر حداقل شش ماه به محل اقامت ان شخص رفته وبا وی از نزدیک مراوده وتماس داشته باشید بعد اقدام به ازدواج نمایید.درغیر اینصورت لااقل حق طلاق برای خود قایل شوید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.