×

مشاوره رایگان به مردم در دفاتر مددکاری اجتماعی قوه قضائیه

مشاوره رایگان به مردم در دفاتر مددکاری اجتماعی قوه قضائیه

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت در اداره کل دادگستری استان تهران و در استان‌های دیگر دفتر مددکاری اجتماعی و مشاوره وابسته به معاونت فرهنگی قوه‌قضائیه آماده مشاوره دادن رایگان به مردم است

مشاوره-رایگان-به-مردم-در-دفاتر-مددکاری-اجتماعی-قوه-قضائیه

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: در اداره کل دادگستری استان تهران و در استان‌های دیگر دفتر مددکاری اجتماعی و مشاوره وابسته به معاونت فرهنگی قوه‌قضائیه آماده مشاوره دادن رایگان به مردم است.

آیا میدانید تشکیلات قوه قضاییه چیست ؟ - دستورالعمل اجرائی تبدیل وضع کارکنان قوه قضاییه از اداری به قضائی  - کدام دادگاه خارج از مجموعه قوه قضائیه قرار دارد ؟ 

هراتی، مشاور معاون فرهنگی قوه‌قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس درباره فعالیت‌های این معاونت در زمینه تحکیم خانواده و جلوگیری از طلاق گفت: معاونت فرهنگی دفتر مددکاری و مشاوره خانواده در تهران و در استان‌های سراسر کشور را راه‌اندازی کرده است و از خانواده‌های مستضعف و آسیب‌دیده حمایت می‌کند و همچنین مددکاری و مشاوره برای جلوگیری از طلاق را انجام می‌دهد.

وی افزود: دفتر مددکاری و مشاوره خانواده که توسط معاونت فرهنگ عمومی معاونت فرهنگی قوه‌قضائیه دایر شده‌ است در اداره کل دادگستری استان تهران فعالیت می‌کند و آماده انجام هرگونه مشاوره به صورت رایگان به خانواده‌های ایرانی را دارد.

این مقام مسئول دستگاه قضا ادامه داد: در معاونت فرهنگ دینی و سازمانی دفتری به نام خانواده وجود دارد که به مشاوره به خانواده‌های کارکنان قوه قضائیه و همچنین تولید و نشر کتاب و جزواتی در زمینه رشد و تعالی خانواده می‌پردازد.

قوه قضائیه در ایران از ابتدا تا امروز - مشاوره قضایی و دادیاری دو پست قضاوت زنان در قوه قضاییه است 

وی گفت: هفته آینده در روز دوشنبه معاون فرهنگی قوه‌قضائیه نشست خبری‌ با عنوان استحکام خانواده، بررسی علل رشد طلاق و نحوه فعالیت قوه‌قضائیه در این زمینه دارد.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.