×

تعداد زندانیان جرایم غیرعمد چقدر است؟

تعداد زندانیان جرایم غیرعمد چقدر است؟

معاون اجرایی ستاد دیه کشور گفت در حال حاضر 8 هزار و 100 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های کشور داریم و آزادی این تعداد زندانی 650 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد

تعداد-زندانیان-جرایم-غیرعمد-چقدر-است؟ وکیل 

معاون اجرایی ستاد دیه کشور گفت: در حال حاضر 8 هزار و 100 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های کشور داریم و آزادی این تعداد زندانی 650 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

تعداد زندانیان جرایم غیرعمد چقدر است ؟ - جرایم غیرعمد با آموزش کاهش می یابد - اجرای احکام در جرایم غیرعمد - زندانیان جرایم غیرعمد را دریابیم - زندان از دیدگاه قرآن و روایات چه کسی نخستین زندان را ساخت ؟ - زندانی بیمار، امنیت زندان را به مخاطره می اندازد 

 محمدعلی ساری در مراسم جشن گلریزان در ایلام، اظهار کرد: برکت ماه مبارک رمضان بر همه روشن است. خیرین و نیکوکاران فراوانی هستند که در این ماه با مساعدت خود به نیازمندان کمک و زندانیان بی‌بضاعت زیادی را به آغوش گرم خانواده بازمی‌گردانند.

وی با بیان اینکه در نظر داریم امسال بهتر از سال‌های گذشته با پای‌کار آوردن خیرین و نیکوکاران گام‌های بلندتری در آزادی زندانیان جرائم غیرعمدی برداریم، افزود: شاد کردن دل یک خانواده که سرپرست آن‌ها به دلیل جرم غیرعمدی و ناخواسته در حبس است، از طواف کعبه بالاتر است.

زندانی هم شهروند است - زندان ، بایدها و نبایدها - زندانیان نباید پس از حبس از جامعه جدا شوند - آزادی بیان در زندان - چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد - آزادی مشروط زندانیان 

ساری با اشاره به اینکه در حال حاضر 8 هزار و 100 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های کشور داریم، ادامه داد: آزادی این زندانیان 650 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و اگر 350 میلیارد تومان اعتبار برای آزادی این تعداد زندانی اختصاص پیدا کند با گرفتن گذشت شاکی و آورده محکوم می‌توان همه آن‌ها را آزاد کرد.

معاون اجرایی ستاد دیه کشور با اشاره به اینکه در سال 93 بیش از 183 گلریزان در سطح کشور برگزار شد که از این محل 33 میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری و تعداد زیادی زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 8 هزار و 498 نفر با مبلغ بدهی 725 میلیارد تومان آزاد شده‌اند.

وی تصریح کرد: امسال 254 جشن گلریزان در سراسر کشور برگزار خواهد شد و هر چقدر کمک‌های مردمی از محل این جشن‌ها جمع‌آوری شود، زندانی با آن آزاد خواهد شد.

اعطای مرخصی به متهم تحت بازداشت موقت  - پانزده روز مرخصی برای زندانیان واجد شرایط به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر و عید فطر -  بالا بودن سطح سواد مانع از بروز جرم می شود 

ساری ادامه داد: تعیین مهریه سال تولد خوشبختی نمی‌آورد و الان کسانی هستند که در پشت میله‌های زندان‌ به دلیل تعین مهریه‌های سنگین افسوس و حسرت یک‌لحظه غفلت خود را می‌خورند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.