×

توضیح رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری درباره قیمت گذاری املاک شهرداری

توضیح رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری درباره قیمت گذاری املاک شهرداری

رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران با اشاره به قیمت‌گذاری‌های صورت گرفته در پرونده املاک شهرداری تهران گفت که اگر این کارشناسی‌ها از سوی کانون انجام می‌شد، امکان نداشت چنین اختلاف‌های فاحشی وجود داشته باشد

توضیح-رئیس-کانون-کارشناسان-رسمی-دادگستری-درباره-قیمت-گذاری-املاک-شهرداری وکیل 

رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران با اشاره به قیمت‌گذاری‌های صورت گرفته در پرونده املاک شهرداری تهران گفت که اگر این کارشناسی‌ها از سوی کانون انجام می‌شد، امکان نداشت چنین اختلاف‌های فاحشی وجود داشته باشد.

 مجتبی بهرامعلی در حاشیه همایش روز کارشناس که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی و با حضور معاون اول قوه‌قضائیه و جمعی از کارشناسان رسمی دادگستری برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که در ماجرای واگذاری املاک در شهرداری تهران، نسبت به برخی کارشناساسی‌های و قیمت‌گذاری‌های انجام شده، انتقاد وجود دارد اظهار کرد: اگر شکایتی شده باشد، کانون حتماً ورود کرده و به تخلفات رسیدگی می‌کند.

رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری تهران در پاسخ به این سئوال که آیا تا کنون شکایتی نشده است گفت: اگر موضوعی باشد حتماً شکایت شده است. تا شکایتی نباشد، متوجه نمی‌شوند.

به گفته بهرامعلی در قیمت‌گذاری‌ها و ارزیابی‌های که توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری انجام می‌شود، امکان ندارد چنین اختلاف‌های فاحشی وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کارشناسی‌های املاک شهرداری از طریق کانون انجام نشده است؟ افزود: این کارشناسی‌ها یا از طریق کانون بوده یا عده‌ای که مربوط به خود قوه‌قضائیه هستند انجام داده‌اند و به ما مربوط نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، پرونده واگذاری تعدادی املاک به مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران هم اکنون در دستور رسیدگی مرجع قضایی قرار دارد.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه، با صدور ابلاغی، دادستان کل کشور را مأمور رسیدگی به این موضوع کرده است.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.