×

آخرین وضعیت پرونده کودک آزاری در رفسنجان ، صدور دستور قضایی برای دستگیری ناپدری ستایش

آخرین وضعیت پرونده کودک آزاری در رفسنجان ، صدور دستور قضایی برای دستگیری ناپدری ستایش

رئیسی نژاد گفت با مجرم پرونده ستایش کودک سه ساله رفسنجانی که طی چند روز گذشته مورد آزار واذیت قرار گرفته است برخورد قاطع قضائی خواهد شد و مجازات حبس در انتظار آن خواهد بود

آخرین-وضعیت-پرونده-کودک-آزاری-در-رفسنجان-،-صدور-دستور-قضایی-برای-دستگیری-ناپدری-ستایش وکیل 

 رئیسی نژاد گفت: با مجرم پرونده ستایش کودک سه ساله رفسنجانی که طی چند روز گذشته مورد آزار واذیت قرار گرفته است برخورد قاطع قضائی خواهد شد و مجازات حبس در انتظار آن خواهد بود.

آخرین وضعیت پرونده کودک آزاری در رفسنجان/ صدور دستور قضایی برای دستگیری ناپدری ستایشرئیسی نژاد دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان در رابطه با آخرین وضعیت پرونده کودک آزاری در رفسنجان بیان کرد: باتوجه به اینکه این پدیده از دیدگاه قانون گذار جرم است دستگاه قضائی بدون هیچ گونه مماشاتی با متهمان بزه کودک آزاری برخورد قاطع خواهد کرد.

وی عنوان کرد:طی گزارش اورژانس اجتماعی مبنی بر کودک آزاری در یک خانواده، بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت پیگیری موضوع صادر شد که توسط مامورین انتظامی و اورژانس کودک به بیمارستان علی بن ابیطالب(ع)شهرستان رفسنجان منتقل گردید.

این مقام قضائی اعلام کرد:در ابتدای این حادثه مادر طفل به عنوان متهم دستگیر شد؛ اما پس از انجام تحقیقات مشخص شد که کودک آزاری توسط ناپدری طفل که اعتیاد به مواد مخدر داشته صورت گرفته است.

وی ادامه داد:در حال حاضر مادر طفل نیز خود 8ماهه باردار است و مورد ضرب وجرح توسط ناپدری طفل قرار گفته است وپس از تکمیل تحقیقات آزاد شده است.

دادستان رفسنجان بیان کرد:دستورات قضائی لازم جهت دستگیری ناپدری ستایش صادر شده است.

این مقام قضایی  گفت:باتوجه به اینکه این پدیده از دیدگاه قانون گذار جرم است دستگاه قضائی بدون هیچ گونه مماشاتی با متهمان بزه کودک آزاری برخورد قاطع خواهد نمود.

رئیسی نژاد اضافه کرد: وضعیت عمومی ستایش مطلوب است و پس از سلامتی کامل با دستور مقام قضائی جهت نگهداری به بهزیستی تحویل داده خواهد شد. 

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.