×

پلمپ 26 حلقه چاه غیر مجاز در 8 ماهه گذشته

پلمپ 26 حلقه چاه غیر مجاز در 8 ماهه گذشته

رازانی گفت از ابتدای سال جاری تاکنون 26 حلقه چاه غیرمجار شناسایی و پلمب شده است

پلمپ-26-حلقه-چاه-غیر-مجاز-در-8-ماهه-گذشته وکیل 

 رازانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 26 حلقه چاه غیرمجار شناسایی و پلمب شده است.

سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به اقدامات دادستانی مرکز لرستان در جلوگیری از استفاده غیرمجاز از آب‌های زیر زمینی گفت: یکی از اقدامات مهم دستگاه قضایی استان لرستان مبارزه جدی با زمین خواری و همچنین جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز و بهره برداری غیرقانونی از آب‌های زیر زمینی است.

وی گفت: در همین راستا با برگزاری جلسات متعدد، پلمب و مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز در دستور کار دادستانی قرار گرفته و اقدامات قضایی و انتظامی خوبی انجام شده است.

این مقام قضایی اظهار کرد: پس از انجام بازرسی‌های متعدد، چاه‌های غیر مجاز شناسایی و دستور مستقیم در جهت پلمب و مسدود سازی این چاه‌ها صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان تصریح کرد: در همین رابطه از ابتدای سال جاری تاکنون 22 حلقه چاه غیرمجاز با دستور مستقیم دادستانی پلمب و 4 حلقه چاه نیز پس از رسیدگی به شکایت شکات در دادگاه توسط شعب اجرای احکام مسدود شد که جمعاً 26 حلقه چاه غیرمجاز تاکنون مسدود شده است.

رازانی گفت: در سال گذشته نیز در همین رابطه 28 حلقه چاه غیرمجاز شناساسی و پلمب شد.

این مقام قضایی در پایان گفت: یکی از وظایف دادستانی حفظ حقوق عامه است که در این رابطه جلوگیری از تصرفات غیرقانونی اراضی و حفر چاه‌های غیرمجاز با جدیت و قاطعیت انجام خواهد شد.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.