×

آری قلع و قمع را قاطعانه اجرا می کنیم

آری قلع و قمع را قاطعانه اجرا می کنیم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت با اقدامات صورت گرفته در استان گلستان، تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز به صفر رسیده و در شرایطی هستیم که کمتر کسی جرات دارد به صورت آشکار چنین حرکاتی را در گلستان انجام دهد

آری-قلع-و-قمع-را-قاطعانه-اجرا-می-کنیم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: با اقدامات صورت گرفته در استان گلستان، تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز به صفر رسیده و در شرایطی هستیم که کمتر کسی جرات دارد به صورت آشکار چنین حرکاتی را در گلستان انجام دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام سید مصطفی حقی افزود: در اجرای تبصره 2 قانون حفظ کاربری زمین های کشاورزی و باغی، محکم عمل کرده ایم و اجازه نداده ایم افراد متخلف از همان بدو امر  به بهانه فنس کشی و دیوار کشی ، کار تغییر کاربری را خزنده و آرام آغاز کنند.

حقی با بیان این که قاطعانه آرای قلع و قمع را اجرا می کنیم گفت: در چند روز اخیر در روستای توشن گرگان 10 هکتار زمین را آزادسازی کردیم و حدود 100 مورد تبصره دو از ماده 10 را اجرا کردیم که این نشان می‌دهد دستگاه قضایی با جدیت وارد عرصه شده است.

دادستان حقی گفت: گشت 131 ویژه مقابله با زمین خواری و تغییر کاربری غیر مجاز به صورت پایلوت در گلستان اجرا شد و گزارش های مردمی به این واحد، بلافاصله بررسی و در صورت صحت با متخلفان برخورد می شود.

حقی گفت: مهم ترین خواسته ما، امکانات لجستیکی است تا بتوانیم بناهای غیرمجازی را که در مناطق مرتفع و کوهستانی ساخته شده است، تخریب کنیم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.