×

پرونده ضرب و شتم منجر به فوت کودک 3 ساله گنبدی به طور ویژه رسیدگی می‌شود

پرونده ضرب و شتم منجر به فوت کودک 3 ساله گنبدی به طور ویژه رسیدگی می‌شود

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت پرونده ضرب و شتم منجر به فوت کودک 3 ساله گنبدی با حساسیت ویژه پیگیری و رسیدگی می‌شود

پرونده-ضرب-و-شتم-منجر-به-فوت-کودک-3-ساله-گنبدی-به-طور-ویژه-رسیدگی-می‌شود وکیل 

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: پرونده ضرب و شتم منجر به فوت کودک 3 ساله گنبدی با حساسیت ویژه پیگیری و رسیدگی می‌شود.

 هادی هاشمیان اظهار کرد: پدر این کودک بازداشت شده و پرونده او به اتهام قتل و ایراد صدمه بدنی در دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس در حال رسیدگی است.

به گفته وی، پدر این کودک که اعتیاد دارد و در کار خرید و فروش مواد مخدر است در تحقیقات اولیه اقرار کرده در یک هفته گذشته بارها به علت بازیگوشی به شدت کودک را تنبیه کرده و انگشتان او را با سیگار سوزانده است.

هاشمیان افزود: تحقیقات از بستگان و همسایه ها نیز نشان می دهد این فرد پیش از این هم بارها کودک را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه دستگاه قضایی نسبت به پرونده های کودک آزاری حساسیت ویژه دارد، تصریح کرد: پرونده قتل این کودک نیز به سرعت رسیدگی و نتیجه آن به آگاهی مردم رسانده خواهد شد.

هاشمیان از مردم خواست در صورت مشاهده موارد کودک آزاری، بلافاصله موضوع را به مراجع انتظامی، قضایی و یا اورژانس اجتماعی اطلاع دهند.

به گفته این مقام ارشد قضایی استان، پدر و مادر این کودک دو سال پیش از هم جدا شده‌اند و  محمد 3 ساله نزد پدرش زندگی می‌کرد.

هاشمیان افزود: این پسربچه هنگام تحویل به بیمارستان در کما بود و آثار سوختگی با سیگار و کبودی نیز روی پا و بدن او مشاهده می شد.

وی بیان کرد: این کودک خردسال متاسفانه بر اثر شدت جراحات پس از سه روز کما، روز جمعه جان خود را از دست داد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.