×

افزایش بازرسی نامحسوس سازمان ثبت اسناد برای برخورد با دلالان

افزایش بازرسی نامحسوس سازمان ثبت اسناد برای برخورد با دلالان

مدیرکل بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت با گسترش نظارت‌های نامحسوس و میدانی از واحدهای ثبتی، برخورد قاطعی با دلالان و سوء استفاده گران صورت می‌گیرد

افزایش-بازرسی-نامحسوس-سازمان-ثبت-اسناد-برای-برخورد-با-دلالان

مدیرکل بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با گسترش نظارت‌های نامحسوس و میدانی از واحدهای ثبتی، برخورد قاطعی با دلالان و سوء استفاده گران صورت می‌گیرد.

 مهدی اقبال مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان بازدید سردزه از واحد ثبتی کن در تهران، اظهار کرد: با گسترش نظارت‌های نامحسوس و میدانی از واحد‌های ثبتی، برخورد قاطعی با دلالان و سوء استفاده گران صورت می‌گیرد.

وی گفت: یکی از دلایل بازدید‌های نامحسوس شناسایی دلالان و سوء استفاده گران است و در صورت شناسایی این افراد نسبت به معرفی آن‌ها به مراجع ذیصلاح اقدام می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تأثیر بازرسی‌های نامحسوس بر افزایش امنیت قضایی و بهداشت حقوقی افزود: از این پس نظارت‌های نامحسوس در این سازمان گسترش می‌یابد و قطعا سایه بازرسی بر سر سوء استفاده گران سنگین می‌شود و این افراد باید بدانند که زیر ذره بین بازرسی خواهند بود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.