×

جزئیات درخواست وام برای بازنشستگان تامین اجتماعی-هر بازنشسته 3 میلیون تومان می گیرد

جزئیات درخواست وام برای بازنشستگان تامین اجتماعی-هر بازنشسته 3 میلیون تومان می گیرد

برخی از مخاطبان درباره نحوه واگذاری و دریافت وام تامین اجتماعی سئوال کرده اند آنها باید به شعبه ای که پرونده دارند مراجعه کرده و درخواست دریافت وام بدهند

جزئیات-درخواست-وام-برای-بازنشستگان-تامین-اجتماعی-هر-بازنشسته-3-میلیون-تومان-می-گیرد وکیل 

برخی از مخاطبان درباره نحوه واگذاری و دریافت وام تامین اجتماعی سئوال کرده اند. آنها باید به شعبه ای که پرونده دارند مراجعه کرده و درخواست دریافت وام بدهند.

خبری خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی - اساسنامه سازمان تامین اجتماعی - نحوه محاسبه مستمری از کار افتادگی در قانون تامین اجتماعی - جزییات اصلاحات و تغییرات پیش نویس قانون تامین اجتماعی - بررسی قوانین و مقررات سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با پیمانکاران - درخواست ابطال مصوبه 25 درصدی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی رد شد 

هفته گذشته سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده بود این سازمان100 میلیارد تومان برای دادن وام به بازنشستگان کنار گذاشته است. 

اعلام این خبر باعث شد برخی از کاربران سئوال کنند چطور می شود این وام را گرفت؟

یکی از کاربران در این باره نوشته: در مورد جزییات وام به مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی توصیح بدین که کجا باید مراجعه کنیم

ابطال بخشنامه سازمان تامین اجتماعی در مورد کیفیت محاسبه مستمری بازنشستگی بیمه شدگان - جزئیاتی از پرداخت مستمری بازنشستگی تامین اجتماعی 

امروز بانک رفاه اعلام کرد حاضر است تا پایان امسال این وام را به بازنشستگان بپردازد. بانک رفاه کارگران اعلام کرده شعب این بانک در سراسر کشور آمادگی دارند تا پایان اسفندماه امسال‌جاری نسبت به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مستمری بگیران و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی اقدام کنند.

تمامی مستمری‌بگیران بازنشسته، از کار افتاده کلی و بازماندگان بیمه‌شده متوفی (همسر) می‌توانند تا سقف 30 میلیون ریال و با مدت بازپرداخت 36 ماه از این تسهیلات که از محل وجوه اداره شده سازمان تامین اجتماعی است، بهره‌مند شوند.
متقاضیان فقط یکبار در سال می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند و اعطای مجدد تسهیلات منوط به داشتن اعتبار و تسویه حساب کامل بدهی گذشته است.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور نسبت به درخواست و اخذ معرفی‌نامه اقدام کنند.

منبع : خبرآنلاین

    

پست های مرتبط

نظرات (8)

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.