×

دیدگاه بهمن کشاورز درباره حضور لعیا جنیدی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری

دیدگاه بهمن کشاورز درباره حضور لعیا جنیدی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، گفت کمترین خاصیت حضور دکتر جنیدی، قانونگرایی و اجرای قانون و تعصب در اجرای قانون در سطوح مختلف خواهد بود و باعث می شود دولتمردان زمان انجام امور خود به وجود و لزوم اجرای قانون توجه داشته باشند

دیدگاه-بهمن-کشاورز-درباره-حضور-لعیا-جنیدی-در-معاونت-حقوقی-ریاست-جمهوری

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، گفت: کمترین خاصیت حضور دکتر جنیدی، قانونگرایی و اجرای قانون و تعصب در اجرای قانون در سطوح مختلف خواهد بود و باعث می شود دولتمردان زمان انجام امور خود به وجود و لزوم اجرای قانون توجه داشته باشند.

بهمن کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از سال‌ها پیش خدمت سرکار خانم دکتر جنیدی ارادت داشته و دارم گفت: دکتر جنیدی را در نقش استاد دانشگاه، وکیل دادگستری، داور، مدیر کل حقوقی دانشگاه تهران دیده و شناخته‌ام. گفتنی است ایشان در همه این سمت‌ها موفق، سختکوش و دقیق بوده‌اند.

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران عنوان کرد: آنچه مسلم است این است که حضور حقوقدانان به ویژه وکلای حرفه‌ای که در عین حال در امور نظری نیز فعالیت داشته و صاحب نظر باشند می تواند در همه شئون مفید و اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: کمترین خاصیت این انتخاب این است که قانونگرایی و اجرای قانون و تعصب در اجرای قانون را در سطوح مختلف توسعه می‌دهد و باعث می شود دولتمردان زمان انجام امور خود به وجود و لزوم اجرای قانون توجه د اشته باشند.

کشاورز خاطرنشان کرد: بدیهی است حضور سرکار خانم دکتر جنیدی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری در جمیع مواردی که مربوط به انجام وظایف این معاونت است، تاثیرگذار و مفید خواهد بود. همچنین وقتی دولت - یعنی جایی که لوایح قانونی از آنجا عازم مجلس می‌شود - از حضور حقوقدان برجسته و حرفه‌ای نظیر ایشان برخوردار باشد، آثار آن در قانون گذاری و همینطور اجرای بعدی قوانین تثبیت شده، موثر خواهد بود.

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با بیان اینکه گمان می کنم حضور دکتر جنیدی ثمرات و برکات را به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: چیزی که به یاد دارم این است که در مجلسی که خاطرم نیست به چه مناسبتی بود استاد مرحوم دکتر کاتوزیان - استاد همه ما - از ایشان تجلیل بسیار کرد و توجه داشته باشیم که بذل عنایت مرحوم کاتوزیان به فردی مطمئنا چیزی بیش از تمجید و توجه افراد عادی  است، به ویژه آنجا که بحث حقوقدان و حقوق مطرح باشد.

وی در پایان با بیان اینکه شخصا به نتایج مثبت حضور دکتر جنیدی در مقام معاونت ریاست جمهوری بسیار خوشبین هستم، عنوان کرد: در نهایت برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.