×

فراخوان امریه سربازی وزارت ارتباطات(اعزام آبان 1402)- امکان ثبت نام فارغ التحصیلان حقوق

فراخوان امریه سربازی وزارت ارتباطات(اعزام آبان 1402)- امکان ثبت نام فارغ التحصیلان حقوق

فراخوان امریه سربازی وزارت ارتباطات(اعزام آبان 1402)- امکان ثبت نام فارغ التحصیلان حقوق

فراخوان-امریه-سربازی-وزارت-ارتباطات(اعزام-آبان-1402)--امکان-ثبت-نام-فارغ-التحصیلان-حقوق وکیل 

فراخوان امریه سربازی وزارت ارتباطات (اعزام آبان ۱۴۰۲)/ امکان ثبت‌نام فارغ‌التحصیلان حقوق
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فراخوان جذب نیروی امریه سربازی را منتشر کرد.

به گزارش اختبار، مشمولانی که تاریخ اعزام آنها ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ تعیین شده در این فراخوان امکان ثبت‌نام دارند.

مهلت ثبت نام ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ لغایت ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ بوده و صرفاً از طریق سایت و به شکل غیر حضوری صورت می پذیرد.

در این مرحله پذیرش امریه سربازی، افراد بومی انتخاب می شوند.مشمولین بومی به افرادی که در فاصله ۳۵ کیلومتری از مراکز استان سکونت داشته باشند اطلاق می شوند.
رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مورد پذیرش امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدرک تحصیلی امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه رشته های فنی و مهندسی و برخی رشته های دیگر می باشد و به طور کلی کسانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در این زمینه ها می باشند برای اخذ امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات واجد شرایط هستند. بدلیل تنوع بسیار زیاد رشته ها طبیعی است که تعداد متقاضیان امریه  این وزارتخانه بسیار زیاد باشند زیرا محصلان فارغ التحصیل بسیار زیاد هستند.لیست ۱۵ مدرک تحصیلی امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که بیشتر از بقیه رشته ها مورد توجه قرار گرفته اند بدین شرح است:

مقطع تحصیلی مورد پذیرش: رشته تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر رایانه – فناوری اطلاعات – امنیت فضای سایبری – گرافیک – الکترونیک – برق –مخابرات – حسابداری -اقتصاد – آمار – صنایع – مکانیک – مدیریت – نقشه برداری – حقوق

فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های کشور در صورتی که تحصیلات خود را در رشته‌های مورد نیاز وزارتخانه گذرانده باشند با حداقل معدل ۱۷ می‌توانند نسبت به ثبت نام امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام کنند.

 نحوه ثبت نام و پیگیری

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به سامانه امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس اینترنتی https://amrieh.ict.gov.ir  مراجعه و در صورت واجد شرایط ‌بودن، نسبت به ثبت‌نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

 افراد انتخاب شده همزمان با مصاحبه علمی حضوری جهت انجام سایر فرآیندهای لازم به مراجع ذیربط معرفی شده و پس از اخذ تأییدیه های لازم، به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی تا با اخذ مجوز امریه از سوی ستاد مذکور جهت گذراندن دوره آموزش نظامی به یگان های مربوطه اعزام گردند.

شایان ذکر است پس از انجام دوره آموزش مذکور، افراد می بایست به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه کرده تا جهت انجام ادامه خدمت به واحدهای تابعه معرفی شوند. لازم به ذکر است خدمت سربازی در قالب امریه به مدت ۲۴ ماه می باشد.
 امریه سربازی برای مشمولین وظیفه زیر صادر نمی گردد

  ۱- فاقد شرایط جذب و مغایر به ضوابط فوق الذکر

۲-دارای برگ اعزام به خدمت با مهر غیبت (۹۰ روز اضافه خدمت یا بیشتر)

۳- مشمولان وظیفه دارای سابقه قبلی خدمت در مراکز نظامی و انتظامی۴-مشمولان وظیفه ای که در طول خدمت سربازی قصد ادامه تحصیل، گرفتن معافیت کفالت و پزشکی و اخذ کسری خدمت و… دارند. بستگان سببی و نسبی کارکنان شاغل در وزارتخانه، سازمانها و شرکتهای تابعه (فرزند، برادر، برادرزاده، خواهرزاده، داماد، برادر همسر، دایی، عمو، فرزندان عمو و دایی، عمه، خاله )

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

همچنین؛
برای ورود به سامانه ثبت‌نام امریه وزارت ارتباطات و فناوری اینجا کلیک کنید

منبع : اختبار

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.