×

تاریخ جدید آزمون دکتری و کارشناسی ارشد 99

تاریخ جدید آزمون دکتری و کارشناسی ارشد 99

تاریخ جدید آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۳۹۹ تعیین شد بر این اساس، هر دوی این آزمون‌ها در مردادماه برگزار خواهد شد مسئله برگزاری آزمون‌های سراسری در روزهای اخیر مسئله‌ای چالش‌برانگیز برای مسئولان و داوطلبان تبدیل شده است و نهایتاً پس از جلسات طولانی بین مقامات وزارت بهداشت و وزارت علوم، با تعویق آنها موافقت شد

تاریخ-جدید-آزمون-دکتری-و-کارشناسی-ارشد-99

 تاریخ جدید آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۳۹۹ تعیین شد. بر این اساس، هر دوی این آزمون‌ها در مردادماه برگزار خواهد شد. مسئله برگزاری آزمون‌های سراسری در روزهای اخیر مسئله‌ای چالش‌برانگیز برای مسئولان و داوطلبان تبدیل شده است و نهایتاً پس از جلسات طولانی بین مقامات وزارت بهداشت و وزارت علوم، با تعویق آنها موافقت شد.

پیش از این قرار بود آزمون دکتری در ۲۶ فروردین و آزمون کارشناسی ارشد در ۲ و ۳ مرداد برگزار شود.

متن اطلاعیه جدیدی که امروز، دوشنبه،‌از سوی روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد به شرح زیر است:

به اطلاع کلیه داوطلبان می رساند، براساس اعلام مورخ ۹۹/۰۴/۲۳ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمان برگزاری آزمون دکتری نیمه متمرکز، روز پنج شنبه ۹ مرداد سال ۹۹ و آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ مردادماه ۹۹ تعیین گردید و سایر آزمونها شامل آزمون سراسری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی و حرفه ای طبق برنامه زمانی قبلیِ اعلام شده برگزار خواهد گردید.

منبع : پایگاه خبری اختبار

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.