کرسی آزاد اندیشی سازمان بسیج حقوق دانان عصر دیروز برگزار شد

کرسی آزاد اندیشی سازمان بسیج حقوق دانان عصر دیروز برگزار شد

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان گفت سومین کرسی از سلسله نشست‌های آزاداندیشی با موضوع نقدی بر نظریه اعتباریات علامه طباطبایی در حوزه علم حقوق فقه توسط عطاءالله بیگدلی عصر دیروز با حضور اساتید داور دکتر عالی پناه و فرقانی برگزار شد

کرسی-آزاد-اندیشی-سازمان-بسیج-حقوق-دانان-عصر-دیروز-برگزار-شد

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان گفت: سومین کرسی از سلسله نشست‌های آزاداندیشی با موضوع "نقدی بر نظریه اعتباریات علامه طباطبایی در حوزه علم حقوق فقه" توسط عطاءالله بیگدلی عصر دیروز با حضور اساتید داور دکتر عالی پناه و فرقانی برگزار شد.

"امیر محمدی"مسئول روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: سومین کرسی از سلسله نشست‌های آزاداندیشی با موضوع "نقدی بر نظریه اعتباریات علامه طباطبایی در حوزه علم حقوق فقه" توسط عطاءالله بیگدلی در روز 3 شنبه مورخ 92/5/22  ساعت 17 الی  20 با حضور اساتید داور عالی پناه و فرقانی برگزار شد.
 
محمدی با اشاره به هدف اصلی سازمان بسیج حقوقدانان از برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی تصریح کرد: بستر سازی جهت تحقق جنبش نرم افزاری در حوزه پژوهش و تحول در دانش حقوقی کشور و تولید محتوای دانش بنیان بر اساس فرهنگ دینی ، بومی و نیاز‌های کنونی جامعه از اهداف این سازمان است.

وی ادامه داد: در این جلسه "جلیل محبی" رئیس سازمان بسیج حقوقدانان مقاله اعتباریات علامه طباطبایی را از بحث برانگیزترین موضوعات در میان فیلسوفان و شاگردان وی دانست که دامنه این بحث به حوزه‌ها ، قواعد فقهی و حقوقی نیز کشیده شده است.
.
محمدی تصریح کرد: در این نشست، نظریه پرداز به آثار اعتباریات در حقوق اشاره داشته و دیدگاه‌های علامه را ناظر بر اعتباری بودن این احکام دانست که عالی پناه و  فرقانی با نقد تعاریف و استدلالات بیگدلی ، نتایج بحث ایشان را مورد داوری قرار دادند.

 لازم به ذکر است که به دلیل طولانی شدن بحث، ادامه مباحث قابل طرح  به روز چهارشنبه 92/5/23  ساعت 17 موکول شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.