×

آخرین وضعیت لایحه جامع وکالت

آخرین وضعیت لایحه جامع وکالت

معاون حقوقی پارلمانی وزیر دادگستری گفت لایحه جامع وکالت، پس از بررسی‌های دستگاه قضا برای تصمیم‌گیری به دولت ارسال شده است

آخرین-وضعیت-لایحه-جامع-وکالت وکیل 

معاون حقوقی پارلمانی وزیر دادگستری گفت: لایحه جامع وکالت، پس از بررسی‌های دستگاه قضا برای تصمیم‌گیری به دولت ارسال شده است.

"عبدالعلی میرکوهی" معاون حقوقی پارلمانی وزیر دادگستری، در ارتباط با آخرین وضعیت لایحه جامع وکالت اظهار داشت: لایحه جامع وکالت در کمیسیون لوایح تصویب و سپس به قوه قضاییه فرستاده شد، که دستگاه قضایی نیز نظر خود را نسبت به این لایحه اعلام کرد.

وی با بیان اینکه لایحه جامع وکالت توسط قوه قضاییه مورد بررسی واقع شده است، تصریح کرد: برخی اصلاحات انشایی و تغییرات جزئی بر روی لایحه جامع وکالت انجام شد، اما هنوز آخرین نظر رئیس قوه قضاییه در این مورد اعلام نشده است.

معاون حقوقی پارلمانی وزیر دادگستری در پایان خاطرنشان کرد: قرار بر این بود پس از بررسی‌های دستگاه قضا، لایحه جامع وکالت به دولت و سپس مجلس شورای اسلامی ارسال شود، که اکنون این لایحه برای تصمیم‌گیری به دولت ارسال شده است.

گفتنی است: اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران – اسکودا- طی دوم خرداد ماه سال جاری به رییس‌جمهور نامه‌ای نوشتند و طی آن خواستار این شدند که لایحه جامع وکالت با حضور نمایندگان کانون‌های وکلای دادگستری در کمیسیون‌های مربوط مورد تجدید نظر قرار گیرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.