×

پیشنهاد نامگذاری خیابان کانون وکلا به نام کاتوزیان

پیشنهاد نامگذاری خیابان کانون وکلا به نام کاتوزیان

نود و سومین جلسه شورای شهر از صبح امروز به ریاست مهدی چمران تشکیل شد

پیشنهاد-نامگذاری-خیابان-کانون-وکلا-به-نام-کاتوزیان وکیل 

نود و سومین جلسه شورای شهر از صبح امروز به ریاست مهدی چمران تشکیل شد.

زندگینامه دکتر کاتوزیان از زبان خودش - اساسنامه بنیاد حقوقی دکتر امیر ناصر کاتوزیان - فقه و دکتر ناصر کاتوزیان - دکتر ناصر کاتوزیان که بود ؟ 

 در جلسه نود و سوم شورای شهر تهران،‌ حجت الاسلام والمسلمین امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری، مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری و محیط زیست، تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در شورای شهر در مورد تمهیدات و اقدامات انجام شده در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند.

مهدی چمران رییس شورای شهر در ابتدای جلسه با اشاره به سالروز وفات جلال آل احمد گفت: امیدوارم نویسندگان خوب کشورمان جای خالی وی را پر کنند.

 خدمات علمی استاد کاتوزیان تا همیشه ماندگار خواهد بود - پدر علم حقوق ایران از قانون جدید خانواده می گوید 

چمران همچنین با اشاره به عمل جراحی روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه عمل جراحی با موفقیت سپری شد اما نکته قابل توجه تماس برخی از دوستان از لبنان بود که عنوان داشتند آیا اطلاعات بیشتری از وضعیت سلامتی ایشان بیشتر از مطالب ارائه شده در رسانه‌ها دارید یا خیر؟ که این نشان دهنده جایگاه ویژه ایشان در قلوب مسلمانان است.

چمران همچنین ضمن تبریک به مسجدجامعی به عنوان خادم فرهنگ رضوی گفت: امیدوارم در این راستا موفق شوید.

مرتضی طلایی در صحن علنی با بیان اینکه مسجدجامعی و چمران دوشخصیتی هستند که به صندلی ریاست شورا اعتبار بخشیدند گفت: درمصاحبه عموم دوستان که طی این مدت انجام شده همگی به سعه صدر، اخلاقمداری و... مسجدجامعی اشاره کرده و من از اقدامات این فرد تشکر میکنم.

پیشنهاد نامگذاری خیابان مقابل کانون وکلا به نام کاتوزیان

به گزارش خبرنگارایسنا، در تذکرات و پیشنهادات اعضای شورای شهر، علی صابری ضمن تسلیت درگذشت استاد کاتوزیان پیشنهاد کرد" خیابان مقابل کانون وکلا به نام استاد کاتوزیان نامگذاری شود.

همچنین انصاری دیگر عضو شورای شهر نیز با بیان اینکه دکتر کاتوزیان عمر خود را در سنگر دانشگاه صرف کرد، گفت: ایشان یکی از شخصیت‌هایی بودند که در تدوین قانون اساسی نقش جدی داشته و حدود 45 کتاب در راستای تخصص خود تالیف کردند.

 پدر علم حقوق ایران کیست ؟ - استاد کاتوزیان حق بزرگی بر گردن حقوق ایران دارد

وی با بیان اینکه کاتوزیان حقوق را وسیله تحقق عدالت اجتماعی می‌دانست،‌ گفت: وی روحیه عدالت جویی داشت.

انصاری نیز پیشنهاد صابری مبنی بر نامگذاری خیابانی به نام کاتوزیان را عنوان کرد.

در ابتدای جلسه سیستم صوتی شورا قطع شد و حجت الاسلام و المسلمین امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری پایتخت مجبور شدند که گزارش خود را با صدای بلند و بدون میکروفن ارایه کنند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.