×

صدور پنجمین حکم اعدام در پرونده حادثه خمینی شهر

صدور پنجمین حکم اعدام در پرونده حادثه خمینی شهر

صدور پنجمین حکم اعدام در پرونده حادثه خمینی شهر

صدور-پنجمین-حکم-اعدام-در-پرونده-حادثه-خمینی-شهر

رییس کل دادگستری استان اصفهان، حکم دو متهم حادثه خمینی شهر را اعلام کرد. به گفته وی یکی از این دو متهم به اعدام محکوم شده است.

 
غلامرضا انصاری در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: دو متهم حادثه خمینی شهر جمعا به 56 سال حبس تعزیری، 148 ضربه شلاق و 160 تازیانه حدی محکوم شدند.
 
وی افزود: در دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان حادثه خمینی شهر که 18 شهریورماه برگزار شد، به پرونده دو نفر از این متهمان رسیدگی شد و بر این اساس هر یک از آنان به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق تعزیری به اتهام مشارکت در سرقت مقرون به آزار، 15 سال حبس تعزیری به دلیل مشارکت در آدم ربایی، سه سال حبس تعزیری به اتهام حبس غیرقانونی و 80 ضربه شلاق حدی به اتهام شرب خمر محکوم شدند.
 
رییس شورای قضایی استان اصفهان اظهار کرد: یکی از متهمان علاوه بر احکام یادشده به دلیل زنای به عنف به اعدام نیز محکوم شد.
 
انصاری با بیان اینکه این حکم قابل تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور است، خاطرنشان کرد: اگر متهمان اعتراضی به حکم نداشته باشند، این حکم قطعی و قابل اجراست اما می توانند ظرف 20 روز به دیوان عالی کشور اعتراض کنند. به گزارش ایسنا، این دادگاه با وجود اطلاع رسانی قبلی قرار بود روز 25 شهریورماه برگزار شود اما طبق گفته رییس کل دادگستری استان اصفهان، روز شنبه ـ 18 شهریورماه ـ برگزار شده است.
 
بر اساس این گزارش، سوم خردادماه سال گذشته در یکی از باغ های خمینی شهر تعدادی متجاوز پس از حبس مردان حاضر در باغ، چهار تن از زنان را مورد آزار قرار دادند. پس از برگزاری نخستین جلسه دادگاه، چهار متهم به اعدام محکوم شدند که احکام آنان به مرحله اجرا درآمد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.