×

تاخیر جدی در اعلام نتایج آزمون وکالت 93 وجود نخواهد داشت

تاخیر جدی در اعلام نتایج آزمون وکالت 93 وجود نخواهد داشت

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری گفت که در اعلام نتایج آزمون کارآموزی وکالت 93 نسبت به تاریخ قبلی اعلام شده یعنی هفتم دی ماه تاخیر جدی وجود نخواهد داشت

تاخیر-جدی-در-اعلام-نتایج-آزمون-وکالت-93-وجود-نخواهد-داشت

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری گفت که در اعلام نتایج آزمون کارآموزی وکالت 93 نسبت به تاریخ قبلی اعلام شده یعنی هفتم دی ماه تاخیر جدی وجود نخواهد داشت.

بهمن کشاورز ، در پاسخ به این سوال که آیا نتایج آزمون وکالت طبق اعلام قبلی فردا اعلام خواهد شد یا خیر، اظهار کرد: ممکن است یکی دو روز بعد از تاریخی که از قبل اعلام شده نتایج اعلام شود.

وی درباره علت تعیین زمان (7 دی) برای اعلام نتایج گفت: طبق قرارداد منعقده با سازمان سنجش، نتایج آزمون یک‌ماه بعد از برگزاری آزمون که روز 7 آذر بوده باید اعلام شود. معمولا هم در همان تاریخی که اعلام شده - یک یا دوروز زودتر یا دیرتر- نتایج اعلام می شود و ان‌شاءلله این بار نیز تاخیر جدی وجود نخواهد داشت.

رییس اسکودا که پیش از این از ارجاع ایرادات اعلام شده در سوالات به گروه‌های تخصصی خبر داده بود درباره نتیجه این امر گفت که بررسی‌ها انجام و نتیجه آن به سازمان سنجش اعلام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بررسی‌های انجام شده منجر به حذف سوال و نمره منفی یک یا چند سوال نشده است؟ گفت: من در این زمینه بی اطلاع هستم. ما صرفا نتیجه بررسی‌ها را به سازمان سنجش اعلام می‌کنیم. ضمن اینکه اظهار نظر درباره مصادیق در تخصص و اختیار من نیست و من اجازه اظهارنظر در مباحث تخصصی مربوط به سوالات را به خود نمی‌دهم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.