×

لیست بهترین وکلای شهرک آتی‌شهر (وردآورد شمالی) تهران

لیست-بهترین-وکلای-شهرک-آتی‌شهر-(وردآورد-شمالی)-تهران

شناسه : 407

مقدمه و معرفی شهرک آتی شهر

مقدمه و معرفی شهرک آتی شهر

امروزه با توجه به گسترش قانون در تمامی زمینه‌های زندگی ما دیگر کمک گرفتن و مشورت با وکیل گزینه‌ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت و بگویید با پوشیدن چکمه‌های آهنین می‌توانیم خودمان مشکلمان را پیگیری کرده و به نتیجه خوبی برسیم. امروزه وکلای خوب را می‌توانیم در هر محله‌ای از تهران ببینیم و راحت‌تر کارهای قانونی خود را به آنان بسپاریم البته ابتدا بهتر است با بهترین وکلای آن محله آشنا شده و بعد تصمیم‌گیری کنید. بهترین وکلای شهرک آتی شهر را می‌توانید در ادامه بیشتر بشناسید.

شهرک آتی شهر ابتدا در 3 فاز توسط شرکت آتی‌ساز تهران ساخته شد. این شهرک دارای 33 برج بلند بوده و در محدوده‌ای به مساحت 155 هزار مترمربع احداث ‌شده است. اغلب ساکنان این شهرک افراد متمول، دولتمردان و شرکت‌های خارجی و افراد دارای مناصب حکومتی هستند.

بهترین وکلای شهرک آتی شهر در دعاوی مجتمع 22 شورای حل اختلاف

باوجود افراد سرشناس و صاحبان شرکت‌ها در شهرک آتی شهر تهران، گستره اختلافاتی که ممکن است در این محدوده پیش بیاید بسیار زیاد بوده و نیاز داریم تا وکلای مجرب و متبحر ای در این محله حضورداشته باشند. یکی از مراجع رسیدگی‌کننده به اختلافات شهرک آتی شهر مجتمع 22 شورای حل اختلاف تهران است که در کیلومتر 14 بزرگراه تهران – کرج، بعد از مرکز بهداشت و درمان پارک بازی، بلوک 61 قرار دارد. این شورا وظیفه رسیدگی به دعاوی مختلف که دارای محدودیت اجرای حکم بوده یا قابل سازش هستند را دارا است. برخی از دعاوی که وکلا در این مجتمع آن‌ها را پیگیری می‌کنند عبارت‌اند از:

•    دعاوی مالی مربوط به اموال منقول تا سقف صحیحِ

•    دعاوی خانوادگی مهریه و جهیزیه تا حدنصاب مشخص

•    دعاوی سرقفلی و حق کسب و پیشه

جمع‌بندی وکلای شهرک آتی شهر

پیدا کردن وکیل خوب در محله‌ای مانند آتی شهر برای رسیدگی به دعاوی اداری، مالی، ملکی، کیفری و حتی امور بین‌الملل نیاز به تحقیق و جستجوی خاص دارد تا در آخر بهترین وکلای شهرک آتی شهر را بتوانید انتخاب کنید که ما فهرستی از آن‌ها را در ادامه آورده‌ایم.

کلمه کلیدی: بهترین وکلای شهرک آتی شهر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.