×

مسئولان، مراقب زد و بندها باشند

مسئولان، مراقب زد و بندها باشند

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از همه دست اندرکاران نظام مبارزه قاطعانه با فساد و بی‌عدالتی است

مسئولان،-مراقب-زد-و-بندها-باشند وکیل 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از همه دست اندرکاران نظام مبارزه قاطعانه با فساد و بی‌عدالتی است.

فساد اداریقانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد - تفاوت تخلفات اداری و فساد اداری - موانع و راهکارهای تحقق سلامت اداری - سازو کارهای مبارزه با فساد اداری 

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان افزود: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از همه دست اندرکاران نظام، مبارزه با فساد و بی عدالتی در جامعه است و در نظام اسلامی که نظامی مبتنی بر شریعت اسلام است نباید فساد شکل بگیرد و اگر شکل گرفت به فوریت زدوده شود و از بین برود که اگر به موقع اقدام نشود برای از بین بردن آن باید هزینه‌های سنگینی پرداخت.

وی افزود: یکی از مصادیقی که می‌توان به عنوان فساد از آن نام برد تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و منابع طبیعی است.

وی اضافه کرد: رسالت شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی، حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی متعلق به دولت و انفال است.

مبنای اصل 141 قانون ساسی جلوگیری از فساد اداری است - عوامل پیدایش فساد اداری 

این مقام قضائی، با تأکید بر حفاظت از اراضی ملی گفت: مسئولین باید مراقب زد و بندها باشند و اجازه ندهند که برخی افراد سودجو با زدوبند، اراضی ملی را به تصرف خود در آورده و باعث ایجاد فساد در دستگاه‌ها شوند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.