×

سلام استاد بزرگوار به خاطر خدا پاسخ سوالمو کامل جواب بدین خیلی برام اه

سلام استاد بزرگوار به خاطر خدا پاسخ سوالمو کامل جواب بدین خیلی برام اهمیت داره.اینجانب خانمی39 ساله هستم سال 76 ازدواج کردم وثمره این ازدواج ناموفقم دوفرزند میباشد در طول این مدت با مشکلات زیادی دستو پنجه نرم کردم وبه هر طریقی بوده زندگیم رو سرپا نگه داشتم فقط به خاطر بچه هام همسرم اصلا مسولیت پذیر نیست ووهیچ گونه احساسی نسبت به من ندارد والان هم نزدیک 7یا8 ساله که به صورت خواهر وبرادر باهم زندگی میکنیم من خیلی دارم رنج میکشم توروخدا به من پاسخ بدین چیکار کنم اصلا راه زندگی کردنمو گم کردم خیلی خسته شدم دیگر هیچ میل ورغبتی برای این زندگی ندارم فقط به خاطر بچه هام دارم تحمل میکنم تو رو خدا یه راهی پیش پای من بزارین خدا خیرتان بده یا حداقل راهنماییم کنید نمی دونم پیش کی شکایت کنم هیچ کسی رو هم ندارم راهنماییم کنه تو روخدا شمارو به جان اهل بیت قسم میدم منو از این سردر گمی دربیارین بخدا خیلی برام سخته همیشه دعاگویتان میشوم فقط راهنماییم کنید .

سلام-استاد-بزرگوار-به-خاطر-خدا-پاسخ-سوالمو-کامل-جواب-بدین-خیلی-برام-اهمیت-داره.اینجانب-خانمی39-ساله-هستم--سال-76-ازدواج-کردم-وثمره-این-ازدواج-ناموفقم-دوفرزند-میباشد-در-طول-این-مدت-با-مشکلات-زیادی-دستو-پنجه-نرم-کردم-وبه-هر-طریقی-بوده-زندگیم-رو-سرپا-نگه-داشتم-فقط-به-خاطر-بچه-هام-همسرم-اصلا-مسولیت-پذیر-نیست-ووهیچ-گونه-احساسی-نسبت-به-من-ندارد-والان-هم-نزدیک-7یا8-ساله-که-به-صورت-خواهر-وبرادر-باهم-زندگی-میکنیم-من-خیلی-دارم-رنج-میکشم-توروخدا-به-من-پاسخ-بدین-چیکار-کنم--اصلا-راه-زندگی-کردنمو-گم-کردم--خیلی-خسته-شدم-دیگر-هیچ-میل-ورغبتی-برای-این-زندگی-ندارم-فقط-به-خاطر-بچه-هام-دارم-تحمل-میکنم-تو-رو-خدا--یه-راهی-پیش-پای-من-بزارین-خدا-خیرتان-بده---یا-حداقل-راهنماییم-کنید--نمی-دونم-پیش-کی-شکایت-کنم--هیچ-کسی-رو-هم-ندارم-راهنماییم-کنه-تو-روخدا-شمارو-به-جان-اهل-بیت-قسم-میدم-منو-از-این-سردر-گمی-دربیارین--بخدا-خیلی-برام-سخته--همیشه-دعاگویتان-میشوم-فقط-راهنماییم-کنید-.
با سلام شما حدود 7یا 8 سال است که بدون هرگونه رابطه زناشوی با همسرتان زندگی می کنید ودر واقع شرایط زندگی جدید را پذیرفته اید یعنی اگر برای شما قابل تحمل نبود باید قبل از این تکلیف زندگی خود را روشن می نمودید. شما باید ببینید که با طلاق چه چیزی را به دست می اورید وچه چیزی را از دست می دهید. شما اگر تقاضای طلاق کنید دیگر بچه هایتان را مگر در زمان ملاقات نمی توانید ببینید . کلیه حقوق مالی خودتان را مثل مهریه نفقه را از دست می دهید.واگر فقط مطالبه مهریه کنید فقط شوهرتان محکوم به پرداخت مهریه می شود که ممکن است تقسیط کند و ان را هم به صورت اقساط پرداخت کند. واگر شما را از منزل بیرون کند در این صورت می توانید در صورت تمکین مطالبه نفقه هم بنمایید. برای شروع کار باید به دادگاه خانواده مراجعه کنید وبا استنا دبه به سند ازدواج مطالبه مهریه کنید و اگر با شوهرتان توافق کنید می توانید طلاق هم بگیرید در غیر این صورت چون دلیلی برای طلاق ندارید امکان طلاق نیست. البته در مورد اینکه با شما هم خوابگی ندارد می توانید مستقلا در دادگاه تحت عنوان الزام به انجام تکالیف زناشوی علیه شوهرتان طرح دعوی کنید در صورتی که امکان اجرای حکم نباشد می توانید به علت در عسر و حرج قرار گرفتن تقاضای طلاق کنید البته این دعاوی پیچیدگی خاص خود را دارد و باید با وکیل مشورت کنید

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.