×

سلام. بنده در سال 94 به اتهام معاونت در جعل اسناد رسمی به مدت 22 روز

سلام. بنده در سال 94 به اتهام معاونت در جعل اسناد رسمی به مدت 22 روز در زندان بازداشت شدم و بعد با قرار وثیقه 50 میلیون توانی آزاد شده و در نهایت در دادگاه به جزای نقدی یک میلیون و پانصدهزار تومان محکوم شدم. سوالم اینه که؛ می توانم در آزمون کارآموزی کانون وکلا شرکت کنم؟ پروانه کارآموزی بهم میدن؟ ضمنا طبق بند 6 ماده 10 لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری، برای مشکلی پیش میاد یا نه؟ میخوام برا وکالت بخونم.

سلام.-بنده-در-سال-94-به-اتهام-معاونت-در-جعل-اسناد-رسمی-به-مدت-22-روز--در-زندان-بازداشت-شدم-و-بعد-با-قرار-وثیقه-50-میلیون-توانی-آزاد-شده-و-در-نهایت-در-دادگاه-به-جزای-نقدی-یک-میلیون-و-پانصدهزار-تومان-محکوم-شدم.-سوالم-اینه-که؛-می-توانم-در-آزمون-کارآموزی-کانون-وکلا-شرکت-کنم؟-پروانه-کارآموزی-بهم-میدن؟
-ضمنا-طبق-بند-6-ماده-10-لایحه-قانونی-استقلال-کانون-وکلای-دادگستری،-برای-مشکلی-پیش-میاد-یا-نه؟-میخوام-برا-وکالت-بخونم.
وکیل  بر فرض اینکه سئوال با راى یکى باشدبنظر میرسد که در حکم دادگاه فقط محکومیت مالى شده ومدت زندانى در مدت تحقیقات مقدماتى بوده که با وثیقه ازاد شده لذا چون حکم به زندان ندارد در سجل کیفرى به مرور زمان پاک میشه و بنظرمن سابقه اى موثر محسوب نمیشود و در واقع از نظر ماده ١٠ با مشکلى روبرو نخواهدشد به هرحال اگر راى را ببینیم ضرر نخواهد داشت

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.