×

با سلام مغازه ای رو به صورت مبایعه نامه محضری خریداری کردم که مغازه د

با سلام مغازه ای رو به صورت مبایعه نامه محضری خریداری کردم که مغازه داخل یک پاساژ هست.و پاساژ پایان کار خود را گرفته اما برای گرفتن سند سازنده هنوز هیچ اقدامی نکرده است. پاساژ نزدیک به ۲۰ سال است که ساخته شده... در زمان خرید مغازه حدود ۴ سال پیش به من به صورت شفاهی گفتن که سند تا ۶ ماه آینده حاضر میشه.. اما به دلیل اینکه فروشنده آشنا بود اعتماد کردم و توجه نکردم که در متن مبایعه نامه هیچ شرط و شروطی در مورد انتقال و به نام زدن سند قید نشده.. الان با گذشت چهار سال هنوز سند رو سازنده آماده نکرده و من به چه طریقی میتونم اقدام کنم و بتونم از فروشنده شکایت کنم تا با این پیگیری برای گرفتن سند اقدام کنم؟ لطفا راهنمایی کنید. مبایعه نامه محضری.. وکالت نامه محضری از سازنده.. نقشه جانمایی مغازه در پاساژ با مهر و امضای سازنده.. پایان کار پاساژ.. کپی سند مادر.، این موارد را دارم.

با-سلام
مغازه-ای-رو-به-صورت-مبایعه-نامه-محضری-خریداری-کردم-که-مغازه-داخل-یک-پاساژ-هست.و-پاساژ-پایان-کار-خود-را-گرفته-اما-برای-گرفتن-سند-سازنده-هنوز-هیچ-اقدامی-نکرده-است.-پاساژ-نزدیک-به-۲۰-سال-است-که-ساخته-شده...-در-زمان-خرید-مغازه-حدود-۴-سال-پیش-به-من-به-صورت-شفاهی-گفتن-که-سند-تا-۶-ماه-آینده-حاضر-میشه..-اما-به-دلیل-اینکه-فروشنده-آشنا-بود-اعتماد-کردم-و-توجه-نکردم-که-در-متن-مبایعه-نامه-هیچ-شرط-و-شروطی-در-مورد-انتقال-و-به-نام-زدن-سند-قید-نشده..-الان-با-گذشت-چهار-سال-هنوز-سند-رو-سازنده-آماده-نکرده-و-من-به-چه-طریقی-میتونم-اقدام-کنم-و-بتونم-از-فروشنده-شکایت-کنم-تا-با-این-پیگیری-برای-گرفتن-سند-اقدام-کنم؟-لطفا-راهنمایی-کنید.
مبایعه-نامه-محضری..-وکالت-نامه-محضری-از-سازنده..-نقشه-جانمایی-مغازه-در-پاساژ-با-مهر--و-امضای-سازنده..-پایان-کار-پاساژ..-کپی-سند-مادر.،-این-موارد-را-دارم.
وکیل 

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.