×

لایحه قانونی راجع به تحقیق برنامه های ستاد انقلاب فرهنگی

لایحه قانونی راجع به تحقیق برنامه های ستاد انقلاب فرهنگی

لایحه-قانونی-راجع-به-تحقیق-برنامه-های-ستاد-انقلاب-فرهنگی

وکیل

شماره 7236 25/4/1359
وزارت فرهنگ . آموزش عالی
لایحه قانونی راجع به تحقیق برنامه های ستاد انقلاب فرهنگی که درجلسه مورخ 25/4/59 بتصویب شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران رسیده است بپیوست ابلاغ میگردد .

1- دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی موظفند نیروهائی را که براثر تعطیل دانشگاهها و مؤسسات مذکور آزاد شده اند ( اعضای هیئت علمی ، کارمندان و عوامل خدماتی ) برای بازسازی و نوسازی کشور در اختیار برنامه هائی بگذارند که توسط ستاد انقلاب فرهنگی طرح و مطابق دستورالعمل مصوب این ستاد به مرحله اجرا درمی آید . حقوق و مزایای افرادیکه دراختیار ستاد قرار میگیرند کماکان از محل اعتبارات مصوب دانشگاهها پرداخت میشود .
2- دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی موظفند برای اجرای برنامه های مذکور در فوق ، امکانات آموزشی و تجهیزات و وسایل کارگاهی خود را در اختیار ستاد انقلاب فرهنگی قرار دهند . بودجه ای که مربوط به اداره این قسمت است کماکان از محل اعتبارات دانشگاهی تأمین میشود.
3- برای هزینه های جاری و تحقق برنامه های مذکور در فوق مبلغ پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات هزینه های خاص دستگاههای اجرائی ردیف 501002 در اختیار ستاد انقلاب فرهنگی قرار میگیرد . مصرف این وجوه از شمول قانون محاسبات عمومی مستثنی است .
تبصره – نیروهائیکه در اختیار ستاد انقلاب فرهنگی قرار میگیرند موظفند زیر نظر ستاد عمل کنند و پرداخت حقوق و مزایای آنان توسط دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی براساس گواهی انجام کاری خواهد بود که توسط ستاد صادر میشود .
شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران

نوع : قانون

شماره انتشار : 10341

تاریخ تصویب : 1359/04/25

تاریخ ابلاغ : 1359/06/05

دستگاه اجرایی : وزارت علوم و تحقیقات و فناوری -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.